۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۹۹۶۵
کوثری:

سخنان روز گذشته رهبری منشور نرمش قهرمانانه است

نماینده مردم تهران اظهار داشت: سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع دانشجویان و دانش آموزان به بهترین شکل نرمش قهرمانانه را معرفی کرد و سخنان دیروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منشور نرمش قهرمانانه بود.
سخنان روز گذشته رهبری منشور نرمش قهرمانانه است



اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران با اشاره به بیانات اخیر رهبری گفت: پس از صحبت ها و تفسیر های فراوانی که در خصوص نرمش قهرمانانه گفته شد، سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع دانشجویان و دانش آموزان به بهترین شکل نرمش قهرمانانه را معرفی کرد و سخنان دیروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منشور نرمش قهرمانانه بود.

وی افزود: نرمش قهرمانانه در اصول نیست؛ بلکه در تاکتیک و جزئیات است؛ این یعنی نرمش قهرمانانه فقط در مسأله مذاکره و نشست های ۵+۱ است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نرمش قهرمانانه در اجرا کاربرد دارد، یعنی اگر دشمن به ظاهر لبخندی زد ما فریب آنها را نخوریم.

کوثری خاطرنشان کرد: اصول و سیاست کلان ما تغییری نمی کند و این اصول یعنی تا زمانی که آمریکا در روش خودش تغییری ندهد و دست از خباثت ها و جنایات خود برندارد، شعار مرگ بر آمریکا همچنان ادامه دارد و این مهمترین اصل در مذاکرات است.

وی بیان داشت: از دیگر اصول ما شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) است که جزء سیاست های کلان نیز هست.

نرمش قهرمانانه به این معناست در مذاکرات و روابط، با روش ها و تاکتیک های ما، دشمن به هدفی که ما می خواهیم راضی شود.
مرجع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۱:۴۱

2 Jan 2020