۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۷۰۱۱
فرخشهری ها خواستار ایجاد بخشداری در شهرشان هستند

تجمع مردم فرخشهر در جاده شهرکرد به اصفهان

بسته شدن جاده شهرکرد به اصفهان
حدود سه هزار نفر از مردم فرخشهر در اعتراض به عدم تشکیل بخش این شهر در محدوده پارک معلم ، دبیرستان شهید صالحی و جاده شهرکرد به اصفهان تجمع کردند.
تجمع مردم فرخشهر در جاده شهرکرد به اصفهان
به گزارش خبرنگار «جهانبین نیوز» از شهركرد، مردم فرخشهر، امروز ۱۶ تیر ماه جهت اعتراض به وضعیت بخش شدن شهرو رفع برخی مشکلات این شهر در پارک معلم و محدوده جاده شهرکرد به اصفهان تجمع کردند.
این تجمع اعتراض آمیز که از ساعت ۱۵ امروز و با برنامه قبلی شروع شده، منجر به بسته شدن کامل جاده رفت و برگشت شهرکرد به اصفهان و همچنین حضور پلیس و نیروهای یگان ویژه در این منطقه شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که مردم با شعار هایی از قبیل " خواسته انقلابی، بخشداری بخشداری" و "شعار رهبر ما، قانون با عدالت" خواستار پیگیری بخش شدن فرخشهر توسط مسولین استان شده اند.
خاطرنشان می شود ساختمان بخشداری که در حال حاضر در این شهر وجود دارد مربوط به بخشداری شهرستان شهرکرد است و فرخ­شهر برخلاف اینکه سومین شهر پرجمعیت استان است، هنوز فاقد بخشداری مستقل می باشد.
پیش از این اهالی شهر فرخ­شهر یک بار در مسجد امام حسین (ع) این شهر و بار دیگر در جلوی استانداری تجمع کرده بودند که تا کنون به خواسته های آنها رسیدگی نشده است.
بازاریان و کسبه این شهر به همراه مردم برخی از شهرها و روستاهای اطراف با بستن مغازه ها و بازار هم اکنون در حال حرکت به سمت پلیس راه شهرکرد به اصفهان هستند.
پلیس و یگان ویژه هم مردم را به حفظ آرامش و ایجاد نظم و باز کردن جاده دعوت کرد.
صف کیلومتری خودرو در دو طرف جاده ترافیک بسیار بزرگی ایجاد کرده است که عبور از آن را غیر ممکن کرده است.

تا لحظه مخابره این خبر هیچ مسولی حاضر به حضور در این تجمع و پاسخگویی به مردم نشده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

من میگویم که این حرکت بسیار زشت بود
سید قاسم کاظمی
بی توجهی مسئولان به فرخشهر و مردم ان باعث چنین حرکتی شده است

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۷:۳۴

28 Dec 2019