۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۴۷۴

رییس‌جمهور: نمی‌شود یک قوه دائما تحت فشار باشد

رییس‌جمهور: نمی‌شود یک قوه دائما تحت فشار باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  ایسنا، رییس‌جمهور در بخش پایانی سخنرانی خود در جلسه امروز مجلس افزود: بلاخره نظراتی وجود دارد که ممکن است درست هم باشد اما می‌شود اینها را با گفت‌وگو حل کرد. اگر کسی تخلف و سوءاستفاده‌ای در هر قوه‌ای داشته باشد باید به آن رسیدگی کرد ولی مقدار زیادی از آنها ابهاماتی که ایجاد می‌شود و گزارشی است که تایید نشده است، بنابراین ما باید یک مقدار اینها را مدیریت کنیم و کارها جلوتر ببریم.

وی ادامه داد: حتی اگر کارهای ملی را کنار بگذاریم، باید کارهای پروژه‌ای و منطقه‌ای را انجام دهیم و همین افراد هستند که این کارها را انجام می‌دهد ولی وقتی دو سوم وقتشان می‌پرد و اعصابی برایشان نمی‌ماند و به آنها فشار می‌کند، باید چکار کنند؟

احمدی‌نژاد با بیان اینکه "نمی‌شود دائما یک قوه ولو با دلایل درست، تحت فشار باشد"، گفت: بالاخره ما همه با هم کار می‌کنیم و اینهایی که من می‌گویم دعوا نیست بلکه بیان مشکلات است. من و شما یکی هستیم و با همیم و باید بدانیم که جاها عوض می‌شود و ممکن است روزی برخی از اعضای عزیز مجلس به دولت بیایند حال باید موضع افراد هم عوض شود.

وی با بیان اینکه "موضع، موضع خدمت است و اقتصاد را نمی‌توان از چند جا مدیریت کرد"، افزود: ما با هم دعوایی نداریم بلکه با هم گفت‌وگو و بحث می‌کنیم و راه تفاهم باز است.

رییس‌جمهور خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: من امروز آمدم به شما حرف همه ملت ایران را فریاد بزنم و بگویم که ملت ایران در برابر دشمنانش دست بسته نیست و ظرفیت‌های این کشور امکان عمل برتر را فراهم کرده است. ما باید با هم باشیم و چند کار بزرگ انجام دهیم و اینها شدنی است.

احمدی‌نژاد در ادامه گفت: جناب آقای ابوترابی یادداشتی به من داده‌اند که من در جلسه بنشینم و سخنان نمایندگان را استماع کنم. این یادداشت بسیار خوبی است اما من چون واقعا برنامه خود را تنظیم کرده‌ام، معذور هستم. هر وقت دیگری صلاح دانستید هماهنگ کنید من می‌آیم چهار ساعت می‌نشینم و حرف عزیزان را گوش می‌کنم، چراکه بهترین سخن، سخن برادران و خواهران مجلس است و ما هم همیشه استفاده کرده‌ایم.

وی ضمن تشکر از هیات رییسه و رییس مجلس و نمایندگان به آنها گفت: خواهش می‌کنم در مورد پیشنهادات و موضوعاتی که عرض کردم اعلام نظر و بستر اجرای آن را فراهم کنید و همچنین از کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها می‌خواهم نظر بدهند و تولید نظریه کنند و به ما راهنمایی و کمک دهند.

رییس‌جمهور در پایان سخنان خود اظهار کرد: عزیزان من مردمی که قالی می‌بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته‌اند نباید فقیر داشته باشد. ملتی که تاریخ، فرهنگ و تمدن دارد همت، اراده و ایمان دارد، پیامبر،‌ علی، حسین و مهدی دارد، هرگز در نخواهد ماند و همه قله‌ها را فتح خواهد  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۸:۵۹

11 Jan 2020