۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۲۲۴۴
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد

گورمیزه، جاده‌ای که 20 سال نیمه‌تمام رها شده/ تکمیل پروژه‌های عمرانی مطالبه مردم اردل از مسئولان

برخي از پروژه‌هاي عمراني شهرستان اردل بيش از 20 سالي است که نیمه‌تمام رها شده‌اند و مردم خواستار تکمیل این پروژه‌ها هستند.
گورمیزه، جاده‌ای که 20 سال نیمه‌تمام رها شده/ تکمیل پروژه‌های عمرانی مطالبه مردم اردل از مسئولان
به گزارش جهانبین نیوز؛ موقعيت جغرافيايي اردل در چهارمحال و بختیاری به‌گونه‌اي است که با همه شهرستان‌هاي این استان در ارتباط است، خاکش حاصلخيز است و به منابع غني آب دسترسي دارد، در کنار جاده مواصلاتي شهرکرد، ايذه، اهواز واقع شده است و شهر اردل مرکز اين شهرستان با مرکز استان فقط 70 کيلومتر فاصله دارد با اين حال اين شهرستان هيچگاه روي پيشرفت را به خود نديده است.

مردم شهرستان اردل 20 سالي است که براي تکميل پروژه‌های نيمه‌کاره در شهرستان اردل فقط وعده شنيدند و همچنان براي تکميل این پروژه‌ها چشم انتظار مسئولين و نمايندگان مجلس هستند.

20 سال است که پروژه جاده گورمیزه نیمه‌کاره مانده

کورش اسدي  يکي از معتمدين شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه از مسئولين استاني و شهرستاني نسبت به بي‌توجهي به پروژه‌هاي نيمه‌کاره شهرستان اردل  گفت: تکمیل پروژه جاده گورميزه يکي از مهترين مطالبات مردم شهرستان اردل است که بيش از  20 سالي است که نيمه‌کاره رها شده و مسئولين استاني و شهرستاني مشکل توقف اين پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.
 

اسدي افزود: تکمیل اين پروژه در انتخابات مجلس فقط به‌عنوان وعده انتخاباتي نمايندگان مجلس مطرح مي‌شود و در عمل براي تکميل اين پروژه هيچ گامي برداشته نشده و تحقق آن برای مردم اردل و به  روياهاي تاريخي تبدیل شده است.
 
مردم شهر اردل از بلاتکليفي پروژه فاضلاب به شدت ناراضي هستند 
 
وي افزود: پروژه  فاضلاب شهرستان اردل نيز یکی دیگر از مواردی است که نیمه‌کاره رها شده و چهار سال است که کلنگ‌زني شده اما تاکنون 20 درصد هم پيشرفت نداشته و اين پروژه هم به دليل نبود اعتبار متوقف شده که باعث گلايه‌مندي مردم از مسئولين شده است.
 
این شهروند اردلی افزود: مردم شهر اردل از بلاتکليفي پروژه فاضلاب به شدت ناراضي هستند و خواستار رسيدگي به اين مقوله از سوي مسئولان ذي‌ربط هستند.
 
وي همچنين ضمن گلايه از بلاتکليفي سد بهشت آباد بعد از گذشت 20 سال اظهار داشتند: احداث سد بهشت آباد بايد در سال‌هاي گذشته انجام مي‌شد که متاسفانه محقق نشد، احداث اين سد به‌عنوان يکي از ضروريات منطقه است و بايد به صورت جدي پيگيري شود، تحقق کامل اين مهم موجب اشتغال‌زايي و توليد در شهرستان مي‌شود.
 
اسدي  گفت: انتظار مي‌رود مسئولين به وعده‌هايي که داده‌اند عمل کنند زیرا مردم در در تمام صحنه‌ها  ثابت کردند که دوستار انقلاب و ميهن خود هستند و اکنون نوبت مسئولين است که ثابت کنند پيگير مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها می‌باشند، خواسته ما از مسئولين اين است که واقعا اگر وعده‌اي دادند به آن وعده هم عمل نمايند و فقط شعار ندهند.

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل نیز بارها مشکلات مربوط به پروژه‌های نیمه‌کاره را مطرح کرده‌اند که می‌توان به گلایه وی از مسئولین در در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته قبل و عيد سعيد فطر اشاره کرد که بیان داشت: بلاتکليفي پروژه جاده گورميزه و فاضلاب شهر اردل ما را خسته کرده از مسئولين خواستاريم براي تکميل اين پروژه‌ها اقدام اساسي انجام دهند.


سجاد اسدي رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان‌هاي اردل و کيار در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، در اين خصوص اظهار داشت: براي پروژه جاده گروميزه دو اعتبار 3 ميليارد توماني براي تکميل تونل چشمه بنه‌کوه تا دوپلان و اعتباری 65 ميليارد توماني برای تونل چهارم جاده گورميزه تخصيص داده شد که منتظر شروع به کار  پيمانکار هستيم و از اول تيرماه اين پروژه آغاز خواهد شد.
 
اسدي بيان کرد: تمام سعي و تلاشمان را خواهيم کرد تا  پروژه گورميزه هرچه زودتر تکميل شود.

به گزارش جهانبين نيوز؛ همانطور که مسئولان از مردم توقع حمایت دارند، لازم است مسئولان نیز وارد میدان شده و نیازهای مردم را برآورده کنند و اجازه ندهند مردم نسبت به آن‌ها بی‌اعتماد شوند.

امید است با تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌کاره توسط مسئولان اندکی از مشکلات مردم شهرستان اردل حل شود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۱۷

28 Dec 2019