۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۲۴
وعده هاي توخالي دردي از مردم دوا نمي کند

اعتراضي با طعم نفت و سوز سرماي زير صفر در ميانکوه

8 سال طعم نفت احساسات مردم منطقه ميانکوه را شعله ور کرد.
اعتراضي با طعم نفت و سوز سرماي زير صفر در ميانکوه
به گزارش جهانبین نیوز، مردم محروم بخش ميانکوه از توابع شهرستان اردل صبح ديروز شنبه براي ضايع نشدن حق و حقوق خود و جلو گيري از تخريب محيط زيست و آلودگي مزارع که در اثر نشتي نفت در اثر بي توجهي و سهل انگاري مسئولين شرکت نفت رخ دادهجلوي تلمبه خانه گندمکار اين بخش تجمع کردند.

۸سالي است که مردم ميانکوه با آلودگي مواد نفتي دست و پنجه نرم مي کنند و استمرار اين روند هر روز بر شدت آلودگي ها افزوده و مزارع و کشاورزي را با خطر جدي مواجه کرده است اما مسئولين شرکت نفت هر روز يک وعده مي دهند آن هم وعده توخالي که اين روند با عث نابودي صنعت کشاورزي و دامداري در اين بخش شد.

کشاورزان و دامداران در اين تجمع از مسئولان مربوطه شرکت نفت و ديگر ادارات خواستند که مردم اين منطقه را ما را دريابند و نگذارند بيش از اين خسارات ناشي از اين مشکل استمرار يابد.


امام داد شهبازي بخشدار ميانکوه در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت:مردم منطقه ميانکوه شهرستان اردل از اينکه چند سالي نشتي لوله انتقال نفت باعث آلودگي آب شرب و محيط زيست اين منطقه شد گلايه مندند و از مسئولين شرکت نفت خواستند که ديگر نظاره گر اين مشکل نباشند و براي حل آن چاره اي بجويند.

شهبازي افزود:در واقع اين آلودگي نفتي زندگي مردم منطقه را مختل کرده و مي‌رود و به يک فاجعه زيست‌محيطي که هم زندگي انسان‌ها، هم منابع آب و هم کشاورزي و پرورش آبزيان منطقه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

از مجموع مسائل ذکر شده اولين سؤالي که در اذهان تداعي مي‌شود اين است که وزارت نفت و شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران چرا در خصوص تعهدات خود به مردم اين منطقه محروم پاسخگو نيستند؟

اينکه نفت سرمايه ملي است را بارها و بارها شنيده‌ايم و همه به آن تأکيد دارند پس چرا براي انتقال اين طلاي سياه بايد از لوله‌هاي مستهلک استفاده شود که در طول مسير نيز شاهد اين‌گونه اتفاقات باشيم؟

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۳:۰۹

2 Jan 2020