۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۳۹۹۷۵
نگاه های خشکیده مردم پشت ویترین مغازه ها

گلایه مردم اردل از گرانی و وضعیت نابسامان اقتصادی/با وعده و وعید مسئولان قدرت خرید مردم زیاد نمی‌شود

زندگی و معیشت مردم در اثر رکود اقتصادی دچار مشکل شده است به‌طوری که حقوق و درآمدهای ماهانه کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد و قدرت خرید کالاهای اساسی را ندارند کار به‌جایی رسیده است که مردم دیگر از وعده‌های مسئولین خسته شده‌اند.
گلایه مردم اردل از گرانی و وضعیت نابسامان اقتصادی/با وعده و وعید مسئولان قدرت خرید مردم زیاد نمی‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، نبود قدرت خرید و کسب‌ و کار حقیقی در میان بسیاری از مردم سبب شده است تا تولیدکنندگان و کارآفرینان برای تأمین بودجه خود برای تولید و اشتغال به بانک‌ها مراجعه کنند و متأسفانه امروزه بانک داران با شیوه‌های نوین دست در جیب تولیدکنندگان می‌کنند و با سختگیری‌های زیاد و سودهای نامتعارف سبب می‌شوند، تولیدکنندگان حتی توانایی وثیقه برای دریافت وام را نداشته باشند که نتیجه آن از کارافتادن چرخ تولید شود.

زندگی و معیشت مردم در اثر رکود اقتصادی دچار مشکل شده است به‌طوری که حقوق و درآمدهای ماهانه کفاف زندگی مردم را نمی‌دهد و قدرت خرید کالاهای اساسی را ندارند کار به‌جایی رسیده است که مردم دیگر از وعده‌های مسئولین خسته شده‌اند و چه بسا برخی نیز امید خود را برای زندگی و بهبود وضعیت معیشتی را از دست‌ داده اند.

در این گزارش خبرنگار جهانبین نیوز به میان مردم رفته است تا دیدگاه آنان را در رابطه با مشکلات رکود اقتصادی و درخواست آنان از مسئولین را جویا شود بنابراین گزارش ذیل، روایت عینی از حال‌ و روز و وضعیت معیشت مردم شهرستان اردل است که صادقانه از مشکلات و تأثیرات رکود اقتصادی بر زندگی شخصی خود می‌گویند.

اکثریت مردم توانایی تأمین مایحتاج زندگی خود را ندارند

نجفقلی نصیری یکی از شهروندان اردلی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: رکود اقتصادی در زندگی و معیشت ما تأثیرات بسیار زیادی داشته است و هر روز قیمت کالاهای اساسی افزایش می‌یابد و نمی‌توانیم به‌راحتی از زیر بار این رکود خارج شویم.


نصیری افزود: اکثریت مردم توانایی تأمین مایحتاج زندگی خود را ندارند، من نداشتن درآمد را علت اصلی مشکلات مردم در تهیه کالاهای اساسی می‌دانم و روشن است که مردم با نبود درآمد نمی‌توانند نیازهای معیشتی خانواده خود را تأمین کنند و شرمنده خانواده خود می‌شوند.

وی بیان کرد: مسئولین کشور در دوران انتخابات وعده‌های متفاوت و رنگارنگ به مردم می‌دهند ولی اغلب توانایی عمل به این وعده‌ها را ندارند و با این اوضاع که کشور در آن قرار دارد بعید می‌دانم مسئولین بتوانند به وعده‌هایشان عمل کنند.

گرانی و رکود زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است

ابراهیم طاهری دیگر شهروند اردلی به خبرنگار جهانبین نیوز گفت: زندگی و معیشت ما تحت تأثیر رکود اقتصادی، آسیب‌های زیاده دیده است و قدرت خرید ما بسیار کم شده چون درآمدهای ما نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.


طاهری بیان کرد: هیچ بهبودی در روند حل مشکلات اقتصادی ندیده‌ام، به نظرم رکود اقتصادی از سال ۹۳ شروع شده است چون از این سال با روند کاهش درآمد مواجه بوده‌ایم و این روند همچنان ادامه دارد.

نصیر محمدی یکی از کاسبان شهر دشتک از توابع شهرستان اردل نیز اظهار کرد: قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده است و در نتیجه رفاه و سطح معیشت مردم نیز تنزل پیدا می‌کند ولی امیدواریم دولت بر اساس وعده‌هایی که داده بتواند به این مشکلات رسیدگی کند.



انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۷:۱۵

27 Dec 2019