۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۳۹۵۰۴

مسیر منتهی به کلیلینیک تخصصی اردل در تاریکی مطلق/مسئولين اداره برق بي‌خيال جان مردم

نبود روشنايي در مسير منتهي به بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل جان مراجعه کنندگان به بيمارستان را تهديد مي کند و اين امر باعث گلايه مندي مردم از مسئولين اداره برق شهرستان اردل شده است که نياز است مسئولين نسبت به بررسي و رفع اين معضل اهتمام لازم را داشته باشند.
مسیر منتهی به کلیلینیک تخصصی اردل در تاریکی مطلق/مسئولين اداره برق بي‌خيال جان مردم
به گزارش جهانبین نیوز، يک سالي است که مسير بيمارستان امام رضا (ع) در تاریکی به سر می‌برد و مراجعه کنندگان بيمارستان به مشکل رفت وآمد برخورده اند، اين امر باعث ناراحتي و نارضايتي اين شهروندان از مسئولان مربوطه شده است.


علي صالحي يکي از اهالي شهراردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه مندي از مسئولين اداره برق شهرستان اردل از عدم توجه به نصب سيستم روشنايي در مسير بيمارستان اردل اظهار داشت: حدود يک سالي است که کلينيک تخصصي شهرستان اردل راه اندازي شده اما در مسير منتهي به اين کلنيک هيچگونه چراغ روشنايي نصب نشده است و تاريکي اين مسير را به تونل وحشتي تبديل کرده است که جان مراجعه کنندگان بيمارستان را تهديد مي‌کند.

صالحي افزود: خاموشي در اين مسير باعث تصادفات ناگواري شده است که انتظار مي‌رود مسئولين مربوطه چاره اي بينديشند.


همچنين برخي از مردم ولايتمدار شهرستان اردل در تماس تلفني با خبرنگار جهانبین نیوز از مسئولين اداره برق خواستند هر چه زودتر مشکل روشنايي مسير منتهي به بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل را مرتفع نمايند و نگذراند شاهد تصادفات ناگواري در اين مسير باشيم.

اين اهالي اظهار داشتند: اگر قدرت و اعتبارات اداره برق اردل در حد توان رفع مشکلات نمي باشد وزارت نيرو به کمک اداره برق شهرستان بيايد.

به راستي مسئولين محترم اداره برق شهرستان اردل جان مردم مهمتر است يا انتظار کشيدن براي تامين اعتبار برا حل اين مشکل اساسي، اميدواريم مسئولين اداره برق شهرستان اردل آستين همت را بالا بکشند و هرچه زودتر اين مشکل اساسي را حل کنند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۸:۲۷

1 Jan 2020