۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۸۴۱۲
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد

تخصیص اعتبارات ویژه برای چهارخطه شهرکرد-شلمزار در سال 97

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اولويت شهرستان کيار در سه موضوع جاده، بهداشت و کشاورزي است و در سال ۹۷ اعتبارات ويژه جهت احداث چهارخطه شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، خوزستان تخصيص مي يايد.
تخصیص اعتبارات ویژه برای چهارخطه شهرکرد-شلمزار در سال 97
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري پس از شنيدن مهمترين مسائل، مشکلات و خواسته هاي اهالي شهرستان کيار گفت: اولويت شهرستان کيار در سه موضوع جاده، بهداشت و کشاورزي است و در سال ۹۷ اعتبارات ويژه جهت احداث چهار خطه شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، خوزستان تخصيص مي يايد.

وي افزود: تخصيص اعتبارات به اين جاده براي وقوع چند تصادف نيست هر چند اين اتفاقات ناگوار نيز باعث شد توجه به اين جاده بيش از پيش صورت پذيرد بلکه جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان محور توسعه استان چهارمحال و بختياري است و اگر مي خواهيم استان چهارمحال و بختياري به يک استان توسعه يافته تبديل شود بايد مشکلات راه‌ها در آن حل شود.

استاندار استان چهارمحال و بختياري با بيان اين نکته که روستاها با آب، برق، گاز، آسفالت، اينترنت و... زنده نمي مانند گفت: بايد به روستاها خدمات رساني شود، بايد امکانات در اختيار روستائيان قرار گيرد اما اگر تصور کنيم روستاها با تامين امکانات زنده باقي مي مانند تفکر اشتباهي است، اينها لازم است اما کافي نيست.

عباسي گفت: روستاها براي احياء و تداوم حيات به درآمد و اشتغال نياز دارند بايد روستائيان در روستا بمانند و روستا زنده شود اما شرط آن اين است که هم امکانات را براي روستائيان تامين کنيم هم زمينه کار و اشتغال و درآمد را براي آنان فراهم نمائيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اتفاقات و وقايع چهار سال گذشته در کشور گفت: از آغاز انقلاب تاکنون کساني که نمي خواستند جمهوري اسلامي ايران استقرار يابد دشمني ها را آغاز کردند و اين دشمني ها همچنان ادامه دارد اما ما بايد عاقلانه رفتار کنيم و به دور از حواشي سعي کنيم مشکلات خودمان را خودمان حل کنيم.

وي افزود: براي توسعه استان چهارمحال و بختياري بايد درآمد مردم اين استان را تقويت کنيم، چهارمحال و بختياري يکي از استان هاي مستعد کشاورزي است اما ساليان سال است کشاورزان اين منطقه نتوانسته اند بر مشکلاتشان فائق آيند بايد براي براي کمک به درآمدهاي مردم در زمينه کشاورزي بايد مدل هاي کشاورزي را تغيير دهيم.

استاندار استان چهارمحال و بختياري در پايان گفت: از حضور سرمايه داران در استان چهارمحال و بختياري استقبال مي کنيم و هر سرمايه گزاري با هر تفکري قصد سرمايه گزاري در استان چهارمحال و بختياري را داشته باشد بايد تمام و کمال مورد حمايت قرار گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۳۰

27 Dec 2019