۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۳۸۵۲

سفر به کیار؛ اولین سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری در سال 96

استاندار چهارمحال و بختياري به همراهي جمعي از معاونان خود و مديران کل ادارات و نهادهاي دولتي استان در هشتمين روز از بهار 96 در جمع مردم کيار حضور يافت.
سفر به کیار؛ اولین سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری در سال 96
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه هيئتي از معاونان خود و جمعي از مديران کل ادارات و دستگاه ها و نهادهاي دولتي جهت ديدار با مردم، بررسي مشکلات، پيگيري روند اجراي پروژه ها از نزديک و همچنين تشکيل شوراي اداري شهرستان کيار بعد از ظهر سه شنبه به اين شهرستان سفر کرد.

در ابتدا استاندار از ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي مستقر در سه راه تشنيز بازديد و در ادامه از مسير جديدالاحداث "دنبلا"(مسير ارتباطي دستنا به جاده کيار، اردل، فارسان) که نيمه کاره مانده است به سمت شهر دستنا حرکت کرد.

استاندار دقايقي در ورودي شهر دستنا با گردشگران و اهالي دستنا که در مجموعه گردشگري سنتي دستنا حضور داشتند ديدار و از اين شهر به سمت شهر گهرو حرکت کرد.

سليماني با حضور در جمع مردم گهرو و شنيدن مهمترين خواسته هاي مردم اين شهر از قبيل تکميل روند احداث سد خاکي گهرو، تقويت اماکن ورزشي، تقويت مسيرهاي ورودي و خروجي به گهرو دقايقي در جمع اهالي اين شهر سخنراني نمود.

استاندار ضمن تبريک سال نو و آرزوي برکت و بهروزي در اين سال براي همه ي مردم به اهالي شهر گهرو قول داد خواسته هاي آنان در جلسه ي شوراي اداري شهرستان بررسي و در صورت وجود شرايط لازم به تصويب برسد.

سليماني در جمع مردم گهرو با پيشنهاد تشکيل شرکت تعاوني از سوي توليد کنندگان انگور در اين شهر گفت: اري کنيد که متقاضيان انگور گهرو نتوانند هنگام برداشت محصول باغداران را براي خريد محصول آنان در تنگنا قرار دهند و در نهايت محصول توليدي باغات گهرو را با نازلترين قيمت خريداري نمايند.

پس از اين جلسه استاندار، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و هيئت همراه جهت ديدار با اهالي شلمزار راهي اين شهر شدند.

در شلمزار نيز ابتدا امام جمعه اين شهر گزارشي از مهمترين خواسته ها و مشکلات شلمزار و شهرستان کيار در جمع مردم به استاندار ارائه داد که مي توان به نيار شهرستان به بيمارستان، تکميل ۴خطه شلمزار شهرکرد، احداث تونل زره، ايجاد فاضلاب شهري، راه اندازي کارخانه سيرنگ و ....اشاره کرد.

در ادامه يکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر شلمزار دقايقي مشکلات و خواسته هاي مردم شلمزار و شهرستان کيار را عنوان نمود که لحظاتي جو حاکم بر جلسه متشنج شد.

ديگر سخنران اين نشست دکتر علي کاظمي نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي بود که وي نيز دقايقي در خصوص خدمات دولت به مردم و همچنين خواسته هاي مردم از دولت صحبت کرد.

فرماندار کيار هم لحظاتي را براي بيان دستآورد هاي دولت در شهرستان کيار استفاده کرد و گزارشي اجمالي از عملکرد دولت در شهرستان کيار ارائه داد.

استاندار چهارمحال و بختياري آخرين سخنران اين جلسه بود که وقت اختصاص يافته به خود را صرف تبيين خدمات دولت به مردم کرد و از دستاورد هاي دولت طي سه سال گذشته به مردم گزارشي ارائه نمود.

سليماني در جمع مردم شلمزار گفت: در جلسه ي شوراي اداري شهرستان کيار کارهاي انجام شده، در حال انجام و مورد نياز مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد و با توجه به بودجه و شرايط حاکم مصوبات لازم انجام مي شود.

در پايان اين نشست جلسه ي شوراي اداري شهرستان کيار به رياست استاندار چهارمحال و بختياري در فرمانداري شهرستان کيار تشکيل شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۳:۵۰

2 Jan 2020