کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه در چهارمحال و بختياري مطرح کرد:

مراقب نقاط خطرناک دوران پسابرجام باشيم

13 آبان 1394 ساعت 12:22

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه با اشاره به موضوع پسابرجام، تاکيد کرد: مردم مبارز چهارمحال و بختياري که همواره در خط ولايت و سنگرنشيني انقلاب هستند بايد مراقب نقاط خطرناک پسابرجام باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حجت‌الاسلام دکتر حاجي صادقي، جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه در مراسم ۱۳ آبان در شهرکرد که همزمان با تشييع پيکر مطهر شهيد سليماني يکي از شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س) بود، اظهار کرد: امروز تجلي استکبارستيزي است و افتخار داريم در مراسم تشييع يکي از سرداران پيروز و باسابقه در دفاع از دحريم دين و ولايت جانش را فدا کرد حضور داشته باشيم.

وي افزود: ما امروز به اين باور رسيده‌ايم که آن چيزي که ايران را مبارزه با استکبار قرار داد، مبارزه ديني است.

حاجي صادقي ادامه داد: عده‌اي به ما مي‌گويند مرگ بر آمريکا نگویيد، ديگر بس است، دست برداريد، در جواب به آنا مي‌گوييم آمريکا همچنان براي ما شيطان بزرگ است.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه خطاب به مردم چهارمحال و بختياري گفت: شهيد سليماني از استان شما الان هم تشخيص داد که از اسلام بايد دفاع کند، شهيدي که به گفته شده اگر بروي سوريه کشته مي‌شوي در جواب مي‌گويد مگر امام حسين (ع) نمي‌دانست به کربلا برود کشته مي‌شود ولي براي دفاع از دين رفت.

وي بيان کرد: کساني که هنوز نمي‌دانند حيات و بقاء انقلاب ما داشتن روحيه اسکتبارستيزي است بدانند بدون اين روحيه نمي‌شود ادامه داد.

حاجي‌صادقي با بيان اينکه اين مبارزه پايان ندارد تاکيد کرد: امام (ره) به ما يا داد پايان انقلاب ما شروع نهضت امام زمان (عج) است.

وي گفت: ما براي خودمان ماموريت و وظيفه مي‌دانيم تا در مقابل خون شهدا سکوت نکنيم ما آمده‌ايم آمريکا را زير پا لگدمال کنيم و بگوييم آماده‌ايم رژيم اشغالگر را نابود کنيم.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه با بيان اينکه ما در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم پيرو امام (ره) هستيم، بيان کرد: اکثر آمريکايي‌ها گفته‌اند انقلاب اسلامي ايران مرگ تدريجي ما را رقم مي‌زند، آنها از ما عصباني هستند در جواب به آنها مي‌گوييم عصباني باشيد تا بميريد.

وي با اشاره به موضوع پسابرجام، تاکيد کرد: مردم مبارز چهارمحال و بختياري که همواره در خط ولايت و سنگرنشيني انقلاب هستند بايد مراقب نقاط خطرناک پسابرجام باشند.

وي ادامه داد: برجام تمام شد ولي دقت در موضوع پسا برجام مهم است.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه بيان کرد: تمام نامه عزت‌بخش رهبري که دنيا را متحير کرده است و همه‌اش مصلحت نظام است بايد خط به خط اجرا شود.

 حاجي‌صادقي خطاب به مردم چهارمحال و بختياري گفت: شما فتنه‌هاي خطرناک را خنثي کرده‌ايد ولي بايد مواظب فتنه جديد تحت عنوان نفوذ در حاکميت و حکومت باشيد.

وي ادامه داد: دشمن به دنبال نفوذ در افکارو مديريت‌ها است مواظب باشيد دشمن مي‌گويد براي استحاله انقلاب بايد به انقلاب ويروس تزريق کرد.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه افزود: دشمن براي پيشبرد اهداف خود دو مانع دارد که يکي وجود رهبري ديده‌بان و هوشيار که به خوبي دست دشمن را روشن مي‌کند و ديگري ملتي بصير و ايستاده.

وي در پايان خطاب به مزدوران و مستکبران دنيا از جمله آمريکا خاطرنشان کرد: آمريکا فکر نکند ملت ما خسته شده است ملت ما هنوز همان روحيه سال ۵۷ و همان دانش‌آموزان و دانشجويان آن روز که لانه جاسوسي تو را تسخير کردند از سرداران بزرگ نظام هستند و جز با پيروزي ملت ولايي ساکت نمي‌نشينند، حتي با تحريم و تهاجم از پا نمي‌نشينند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م


کد مطلب: 25382

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/25382/مراقب-نقاط-خطرناک-دوران-پسابرجام-باشيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir