کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل اموربانوان استان چهارمحال و بختیاری:

در زمینه معضلات آبرسانی روستاهای استان، زنان و کودکان آسیب پذیرترهستند

10 خرداد 1394 ساعت 11:38

بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری آبرسانی به صورت سیار انجام می شود و این باعث شده بیشتر، زنان و کودکان در معرض این آسیب قرار بگیرند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، فاطمه دوستی مدير كل دفتر امور بانوان وخانواده چهارمحال وبختياري در نشست مشترک بانوان صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری با حضور فاطمه قیومی مشاور وزیر نیرو در امور بانوان با اشاره به مشکلات زنان و کودکان و نبودن آب لوله کشی در برخی روستاها، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رود دز، کارون و زاینده رود است ولی مشکلات آبی در استان زیاد است و بسیاری از دشت های وسیع هستند که به صورت دیم کشاورزی می شود و برداشت آب بسیار کم است.

وی افزود: در بسیاری از روستاهای استان آبرسانی به صورت سیار انجام می شود و این باعث شده بیشتر، زنان و کودکان در معرض این آسیب قرار بگیرند.

فاطمه دوستي با اشاره به اینکه زنان کانون خانواده هستند و خانواده کانون جامعه است، ازمشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده درخواست کرد: معضلات آب در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری مرتفع شود و انتقال آب دیگر به صورت سیار نباشد.

وی تاکید کرد: اگر به این حوزه توجه و در آموزش ها، برنامه ها و تامین اعتبارها مشکلات حل شود، بیشتر زنان و کودکان منفعت می برند.

وی در پایان با بیان اینکه نقش زنان در مدیریت مصرف انرژی موثر است، گفت: امروزه زنان در تمامی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و تربیتی نقش مهمی ایفاء می کنند و توانسته اند این وظیفه خطیر را متناسب با نیازهای هر زمان به نحو مطلوبی انجام دهند پس لازم است توجه ویژه ای به آنان داشته باشیم و آسیب های پیش روی آنها مرتفع شود.


انتهای پیام1020ج /۵۳۰م


کد مطلب: 22786

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/22786/زمینه-معضلات-آبرسانی-روستاهای-استان-زنان-کودکان-آسیب-پذیرترهستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir