۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۲۱۱۳۵
امام جمعه موقت شهرکرد:

رزمايش سپاه پاسداران پيام آور صلح، دوستي و اقتدار ايران در منطقه است

خطيب موقت جمعه شهرکرد تاکيد کرد: رزمايش سپاه پاسداران پيام آور صلح، دوستي و اقتدار ايران در منطقه است تا همه ملت ها بدانند نظام جمهوري اسلامي ايران مي تواند دست همه دشمنان را از منطقه کوتاه کند.
رزمايش سپاه پاسداران پيام آور صلح، دوستي و اقتدار ايران در منطقه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حجت الاسلام سيد محمد احمدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) اين شهر، اظهار کرد:اهل تقوا روز را با شکر الهي و شب را با ذکر خدا طي مي کنند و هميشه در کسب و کار، تحصيل، تفريح، ورزش و روابط اجتماعي شاکر هستند.

وي گفت:با شکرگذاري رحمت خداوند متعال بربندگان افزون مي شود.

حجت الاسلام احمدي با اشاره به ايام شهادت بانوي دوعالم حضرت زهرا(س) بيان کرد:ايشان شهيده را ولايت هستند و با خطبه تاريخي و سراسر نور شان ثابت کردند که هم کفو با حضرت علي (ع) هستند. بانوي که همه زندگيشان را فداي ولايت کردند.

وي يادآور شد: درس مهمي که از زندگي ايشان مي گيريم به ما ياد مي دهد اهل ولايت باشيم و قدر انقلاب اسلامي را بدانيم و شاکر باشيم که در زماني زندگي مي کنيم که ولايت پا برجاست و انقلابي داريم که حکومت طاغوت را سرنگون کرده است.

خطيب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ايام فاطميه اول و دومٰ گفت: فاطميه اول قبل از ايام عيد نوروزاست و فاطميه دوم در روزهاي آغازين سال نو قرار دارد و بايد مواظب باشيم حرمت اين ايام حفظ شود چنانچه مراسمي که در شان اين ايام نيست را به روزهاي ديگري بياندازيم و بدانيم تمام هستي به يمن حضور ايشان به وجود آمده است چه بسا که بارش باران و آمدن بهار هم از برکات وجودي حضرت زهرا(س) و لذا طبيعي است که در آغاز بهار بيشتر به فکر ايشان باشيم.

وي در قسمتي ديگر از سخنان خود به روش تربيت اسلامي اشاره و بيان کرد: براي تربيت انسان يک روش تربيتي آن هم تربيت اسلامي وجود دارد و اصل آن اين است که بدانيم ما بايد فرزندانمان را براي دوران بعد از خود تربيت کنيم پس بايد خانواده را محل امنٰ آرام و ارزشي قرار دهيم.

حجت الاسلام احمدي يادآور شد: بايد رسانه ها در خانه مديريت شود و بدانيم ماهواره و بعضي از شبکه هاي اجتماعي حربه دست دشمن است و مي توانند در فاصله کمتر از ۶ ماه فرزندان را منحرف کنند.

وي به نقش معلمان و صداوسيما در تربيت اسلامي فرزندان اشاره کرد و گفت:در مدرسه معلم نقش خطيري در اين تربيت دارد و بعد از آن صداوسيما موثر است و هر گونه کوتاهي در اين امر حق الناس محسوب مي شود.

خطيب موقت نماز جمعه شهرکرد به روز هاي پاياني سال اشاره کرد و افزود: در اين روزها بايد ببينيم براي تحقق شعار سال و تبيين سياست هاي اقتصاد مقاومتي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) چه کارهايي انجام شده است و مسئولين دقت کنند که براي تحقق آن شعاري عمل نکنند.

حجت الاسلام احمدي تاکيد کرد: نبايد تمام مسائل اقتصادي و غير اقتصادي را به مذاکرات هسته اي گره زد زيرا اين القاء دشمن است که سعي مي کند تمام مشکلات کشور مان را به مذاکرات ربط دهد.

وي ادامه داد: ما خوب مي دانيم که دشمن امروزه به شدت حقير است و همه تلاش خود را به کار بسته تا جلوي حرکت جهاني را بگيرد راه ما کامل مشخص است ما در سايه قرآن و اهل بيت(ع) پيروز هستيم.

حجت الاسلام احمدي با اشاره به فرارسيدن سالروز تشکيل کميته امدادامام خميني (ره) و آغاز هفته ايثار و گذشت يادآور شد: قدم اول بندگي خداوند اين است که انسان از اموالش براي ديگران صرف کند و بي توجهي به مسئله محرومان نشانه خوب نيست ممکن است نشان از خشم خدا به بنده باشد.

خطيب جمعه شهرکرد به رزمايش سپاه پاسداران در روزهاي اخير اشاره کرد و گفت:اين رزمايش پيام آور صلح و دوستي و اقتدار ايران در منطقه است تا همه ملت ها بدانند نظام جمهوري اسلامي ايران مي تواند دست همه دشمنان را از منطقه کوتاه کند.

وي در قسمتي ديگر از سخنان خود به ساخت زائر سراي استان چهارمحال و بختياري در مشهد اشاره کرد و افزود: اولين استاني هستيم که کار ساخت را با حضور نماينده ولي فقيه استانمان در مشهد مقدس آغاز کرده ايم و اين زائر سرا موقوفه اي است براي افراد کم درآمد که بتوانند امام هشتم (ع) را زيارت کنند و همه بايد در آن سهيم باشند.

حجت الاسلام احمدي به روزهاي خانه تکاني و روزهاي پر خريد مردم استان اشاره کرد و تاکيد کرد: در اين روزها علاوه بر خانه تکاني منازل بايد به خانه تکاني دل ها نيز توجه شود و با محبت کردن به انسان هاي ديگر صله رحم فراموش نشود و طريقه درست مصرف کردن از جمله مصرف صحيح آب رعايت شود و مسئولين منترل لازم را بر روي بازار خريد مردم داشته باشند و به کمک مردم بيايند.

خطيب موقت نماز جمعه شهرکرد به چهل امين روز درگذشت والده نماينده ولي فقيه در استان اشاره کرد و آرزوي علو درجات و مغفرت و غفران الهي را خواستار شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۳۹

15 Jan 2020