۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۲۰۶۶۶

افتتاح 3 طرح‌ صنعتي در شهرستان لردگان انجام گرفت

فرماندار لردگان از افتتاح ۳ طرح صنعتي با سرمايه‌گذاري ۲۴ ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
افتتاح 3 طرح‌ صنعتي در شهرستان لردگان انجام گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، ابوالقاسم کريمي در مراسم افتتاح 3 طرح صنعتي در لردگان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر 3 طرح صنعتي در اين شهرستان افتتاح شد.

وي اعتبار مورد نياز شرکت تعاوني کوثران پلاست را 3 ميليارد و 860 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: يک ميليارد و 200 ميليون ريال آن توسط صندوق توسعه تعاون پرداخت شده و سبب اشتغال 6 نفر در اين شهرستان مي‌شود.

فرماندار لردگان از افتتاح شرکت تعاوني سنگ مصنوعي با 6 ميليارد ريال اعتبار خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح شرکت‌هاي تعاوني يکي از راهکارهاي جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهر است.

کريمي بيان کرد: شرکت سنگ‌شکن جوادالائمه(ع) با اعتباري نزديک به 15 ميليارد ريال با مشارکت بخش خصوصي افتتاح و سبب اشتغال 8 نفر مي‌شود.

وي از افتتاح 29 پروژه عمراني در اين شهرستان خبر داد و افزود: اعتبار اختصاص داده شده به اين پروژه‌ها 243 ميليارد ريال اعلام شده است و اين پروژه‌ها در حوزه آبرساني، کشاورزي، بهسازي جاده‌ها و حوزه سلامت هستند.

فرماندار لردگان از افتتاح 6 دهياري بخش مرکزي اين شهرستان خبر داد و گفت: کلنگ‌زني اين پروژه‌ها از سال گذشته شروع شده که امسال با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و 800 ميليون ريال افتتاح مي‌شود.

انتهاي پيام/1020ج/ 630ل

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۵۹

31 Dec 2019