کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولين چاره ای بیندیشند

کيفيت آب شرب شهر سودجان بسيار تاسف بار است

21 مرداد 1393 ساعت 14:11

شستشوي خودروها، ظروف، فرش ها و شنا کردن توسط گردشگران و همچنين ورود پساب حوضچه هاي پرورش ماهي، کشاورزي و فاضلاب از عوامل آلودگي آب اين شهر است.


به گزارش جهان بین نیوز، يکي از شهروندان شهر سودجان در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد از وضعيت نابسامان و بسيار بد آب شرب اين شهر خبر داد و افزود: با توجه به اينکه آب شرب اين شهر از رودخانه زاينده رود واقع در ۳ کيلومتري اين شهر تامين مي شود،به دليل کاهش نزولات جوي و حضور گردشگران در حاشيه رودخانه و عدم رعايت اصول بهداشتي توسط برخي از اين گردشگران باعث پايين آمدن کيقيت آب شهر سودجان شده است.

وي شستشوي خودروها، ظروف، فرش ها و شنا کردن و همچنين ورود پساب حوضچه هاي پرورش ماهي، کشاورزي و فاضلاب را ازديگر عوامل آلودگي آب دانست و تصريح کرد: تکميل و بهبود زيرساخت مناسب جهت گردشگري و ايجاد ساز و کار مناسب براي جلوگيري از ورود پساب ها و همچنين فرهنگ سازي و اطلاع رساني و نظارت بر امور گردشگران را از اولويت ها و راه هاي رفع اين مشکل بيان کرد.

اين شهروند در خصوص مشکلات بهداشتي درون شهري سودجان خاطرنشان کرد: دفع فاضلاب خانگي از طريق کانال هاي روباز سطح شهر صورت مي گيرد که ضمن آلودگي هوا و بوي بد باعث شيوع حشرات موذي و بيماري هاي عفوني و تنفسي شده است.

وي دفع نامناسب زباله ها را از ديگر مشکلات مردم اين شهر بازگو کرد و گفت: لازم است مسئولين شهرداري نسبت به ساماندهي و پيگيري اين موضوع وارد عمل شوند.

اين شهروند سودجاني در پايان از زحمات شهردار و شوراي شهر سودجان در خصوص پيگيري ها و زحماتي که تاکنون کشيده اند تشکر و قدرداني نمود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16913

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/16913/کيفيت-آب-شرب-شهر-سودجان-بسيار-تاسف-بار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir