کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد

توجه به طرح هاي بهداشت و درمان و گردشگري لردگان در بودجه سال 97 ضروري است

پایگاه خبری سلام لردگان , 15 آذر 1396 ساعت 10:36

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد به طرح هاي حوزه بهداشت و درمان و گردشگري شهرستان لردگان در بودجه سال 1397 توجه بيشتري شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در نخستين سفر رسمي خود به شهرستان لردگان تاکيد کرد: تبديل اين استان به قطب گردشگري کشور از مهمترين مصوبات سفر رئيس جمهوري و هيات دولت به استان است.

وي افزود: تهيه طرح جامع گردشگري چهارمحال و بختياري براي تصويب هيات دولت بايد در دستورکار مسئولان اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قرار گيرد.

عباسي تصريح کرد: امسال مجموع اعتبارات عمراني چهارمحال و بختياري 6 هزار ميليارد ريال است و اين در حالي است که هزينه جاري دولتي در استان بيش از 20 هزار ميليارد ريال مي باشد به همين منظور جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري ضرورت دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در سفر به شهرستان لردگان مشکلات اين شهرستان در مدت افزون بر 12 ساعت بررسي و راهکاري لازم براي رفع برخي از اين مسائل ارائه شد.

وي گفت: بيشترين مشکلات شهرستان لردگان در زمينه هاي تامين آب آشاميدني، آب و فاضلاب، آب کشاورزي، تکميل مصلاي، بهره برداري از پتروشيمي، توسعه گردشگري، احداث باغات، ارتقاي کشاورزي و بهبود جاده هاي ارتباطي است.

عباسي تاکيد کرد: بايد به طرح هاي حوزه بهداشت و درمان و گردشگري شهرستان لردگان در بودجه سال 1397 توجه بيشتري شود.

وي افزود: حذف نقاط حادثه خيز و احداث آزاد راه لردگان-دهدز جزء برنامه هاي اولويت دار مسئولان چهارمحال و بختياري براي تسريع در روند توسعه اي شهرستان لردگان است.

گفتني است اداي احترام به مقام والاي شهيدان، ديدار با امام جمعه لردگان، نشست مشورتي با بخشداران چهارمحال و بختياري، برگزاري جلسه با احزاب سياسي اصلاح طلب، بازيد از مصلاي اولي الامر، بازديد از طرح پتروشيمي و شرکت در شوراي اداري شهرستان لردگان به ميزباني بخش فلارد از ديگر برنامه هاي سفر استاندار به اين شهرستان بود.


انتهاي پيام1026ج/630ل


کد مطلب: 37460

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37460/توجه-طرح-هاي-بهداشت-درمان-گردشگري-لردگان-بودجه-سال-97-ضروري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir