کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرکرد

سرمایه‌گذاری در پیشگیری از اعتیاد، موفقیت در مقابله را به همراه دارد

15 بهمن 1396 ساعت 9:35

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال آینده ۵۰ درصد از منابع ستاد برای پیشگیری از اعتیاد صرف می‌شود چون سرمایه‌گذاری در پیشگیری موفقیت در مقابله را به همراه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی مویدی قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد یک تیم فعال در این استان در بحث مبارزه با مواد مخدر درحال فعالیت است اظهار کرد: اعتیاد یکی از چهار تهدید مهم در دنیا برای انسان تلقی می‌شود و تا زمانی که انسان بر روی کره خاکی زندگی می‌کند مواد مخدر هم وجود داشته و خواهد داشت.

وی ریشه‌کنی مواد مخدر را غیرممکن دانست و افزود: با این وجود تلاش‌ها برای مبارزه با مواد افیونی پابرجاست و در سال‌های گذشته به دنبال تبیین نگاه دانش‌بنیان و دانشگاهی برای برخورد با مواد مخدر و معتادان بوده‌ایم و در این زمینه نتایج خوبی بدست آوردیم.

سرمایه‌گذاری در پیشگیری از اعتیاد، موفقیت در مقابله را به همراه دارد

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سطح‌بندی‌های صورت گرفته درخصوص آسیب‌های اجتماعی افزود: در این سطح‌بندی‌ها اعتیاد در رتبه اول این آسیب‌ها قرار گرفت.

وی بیان داشت از برنامه‌های هدفمند کلیه دستگاه‌های ملی، محلی و منطقه‌ای برای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و ادامه داد: در سال آینده ۵۰ درصد از منابع ستاد برای پیشگیری از اعتیاد صرف می‌شود چون سرمایه‌گذاری در پیشگیری موفقیت در مقابله را به همراه دارد.

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: در چهارمحال و بختیاری طرح‌های توانمندسازی اجرا شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ماندگاری درمان معتادان در کمپ‌های ۱۵ و ۱۶ انجام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بسترسازی در مناطق آلوده سلامت و امنیت جامعه را به همراه دارد و سعی شده در اختصاص اعتبارات جهت ساماندهی معتادان متجاهر نهایت مساعدت‌ها انجام می‌شود و اضافه کرد: ارائه طرح‌های جدید در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد زنان از سوی مقامات استانی باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38360

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38360/سرمایه-گذاری-پیشگیری-اعتیاد-موفقیت-مقابله-همراه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir