کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي:

سهم کشاورزي در فضاي کسب و کار بيشتر از 40 درصد است

27 آبان 1396 ساعت 11:09

قائم مقام معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي گفت: سهم بخش کشاورزي در فضاي کسب و کار و بيشتر از 40 درصد است که در اين ميانم وظايف ما تسهيل گري مي باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسمي قائم مقام معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي در کارگروه حمايت از توسعه وايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري و شهرهاي زير ده هزار نفر برگزار شد اظهار کرد: شرايط بسيار حساس و بحث اشتغال، معيشت وبهبود ورونق و فعاليت اقتصادي يکي از دغدغه هاي کشور است و دولت در برنامه فراگير اشتغال برنامه جامعي دارد و قصد دارد با اين برنامه فضاي کسب و کار را بهبود دهد.

وي، با اشاره به اينکه، سهم بخش کشاورزي در فضاي کسب و کار بيشتر از ۴۰ درصد است افزود: يکي از وظايف عمده ما تسهيل گري مي باشد.

قاسمی،اظهارکرد: اگر اين منابعي که دراين برنامه ديده شده است خوب به چرخش در آيد علاوه بر ايجاد اشتغال و بهبود فضاي کسب و کار، سرمايه گذاري براي نسل هاي آينده خواهد بود.

وی گفت: استان چهارمحال و بختياري رتبه بالاي بيکاري دارد که در اين برنامه دولت سهم ۳/۶ جهت اشتغال فراگير براي استان در نظر گرفته است که مسئولين با تلاش بايد نسبت به جذب سهميه اقدام کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37154

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37154/سهم-کشاورزي-فضاي-کسب-کار-بيشتر-40-درصد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir