کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي:

تهديدات و چالش هاي زيادي بر پيش روي اين کشور و انقلاب است/دشمن به دنبال تضعيف جايگاه ولايت فقيه،بدبين کردن مردم نسبت به نظام وانقلاب است

12 بهمن 1396 ساعت 14:14

کارشناس مسائل سياسي گفت: تهديدات و چالش هاي زيادي پيش روي اين کشور و انقلاب است و بايد مراقب باشيم دشمن با تمام توان و قدرت و به شدت به دنبال تضعيف جايگاه و مقام ولايت فقيه در جامعه، سياه نمايي از اوضاع موجود، بدبين کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر همزمان با اولين روز از ايام الله دهه فجر مراسم بزرگداشت 12 بهمن و سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن با حضور مردم انقلابي و ولايي در شهرستان بن  برگزار شد.

حجت الاسلام ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در ابتداي اين مراسم گفت: با انقلاب اسلامي و با ورود حضرت امام خميني (ره) طراوت بهاري وارد کشور شد،خباثت و دشمني افراد حتي تا لحظه هاي ورودي حضرت امام خميني (ره) ادامه داشت.

وي افزود: حتي در لحظه هاي آخر نيز نمي خواستند اجازه دهند تا امام وارد کشور شود و آنها به دنبال اين بودند که اصلاحاتي در نظام ايجاد کنند و امام هم باشد و نظام شاهنشاهي فقط با تغيير اسم ادامه داشته باشد که اين هم با شکست مواجه شد و به شکست رسيدند.




 
امام جمعه شهر بن افزود: ما اکنون بايد عهد ببنيد تا خون شهداي انقلاب و شهداي هشت سال دفاع مقدس پايمال نشود و بايد حواسمان باشد تا اين انقلاب  با قوت و محکم به راه خود ادامه دهد.

کمال اکبريان فرماندارشهرستان بن  در اين برنامه افزود: در اين ايام الله دهه فجر  ميزبان خود آقاي استاندار استان چهارمحال و بختياري در شهرستان بن خواهيم بود و 13پروژه با حدود 45ميليارد ريال اعتبار و 63 نفر اشتغال زايي در ايام افتتاح خواهد شد.



 
وي ادامه داد: اميدواريم در اين ايام بتوانيم کارکرد نظام را به مردم نشان دهيم و نبايد به دولت ها بسنده کنيم و تمامي دولت ها تلاش کرده اند که خدمتهاي خوب و بزرگي براي مردم انجام دهند و بايد تلاش کنيم تا از ايجاد نااميدي و ياس در بين مردم خودداري کرده و بتوانيم نظام را همچنان مقتدارنه پيش ببريم.

منوچهر خليليان کارشناس مسائل سياسي ميهمان ويژه اين برنامه با تبريک ايام الله دهه فجر و تسليت شهادت بانوي ئو عالم حضرت زهرا(س)گفت:همه امور که در زمان شاه انجام مي شد همه توسط بيگانگان و خارجي ها انجام ميشد و افراد و سران داخلي عملا هيچ تاثيري در روند امور اجراي کشور نداشتند.



 
وي افزود: برخي از دستاوردهاي نظام سياسي انقلاب اسلامي اين مي باشد که ما عزت و آزادگي و مردم سالاري ديني را تجربه کرده ايم و با ولات فقيه و وحدت اسلامي پيشرفت هاي بسيار عظيم و بزرگي دست يافته ايم.

وي ادامه داد: در حوزه هاي اقتصادي، علمي، سياسي، فناوري هسته اي، سوادآموزي، نظامي توانسته اين به دستاوردهاي برسيم که در سطح جهان در رتبه هاي نخست دنيا قرار داريم و اصلا قابل مقاسيه با آن زمان و دوره نيست.

خليليان گفت: تهديدات و چالش هاي زيادي بر پيش روي اين کشور و انقلاب است و بايد مراقب باشيم دشمن با تمام توان و قدرت  و به شدت به دنبال تضعيف جايگاه و مقام ولايت فقيه در جامعه اي، سياه نمايي از اوضاع موجود، بدبين کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است.

اين کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: جنگ نرم از دوران صدر اسلام بود و هست و در آن زمان با تبليغات کاري کرده بودند که مردم مي گفتند مگر حضرت اميرالمومنين علي (ع) نماز هم مي خوانده است،و دشمن اين انقلاب و نظام از همان ابتدا به دنبال تخريب و نابودي اين نظام و انقلاب بوده و هستند.




 
وي با بيان اينکه ما با تيزبيني و تيزهوشي و هدفمندي بايد بستر را آماده کنيم و نگذاريم که دشمن بتوان در اين عرصه جبهه را دست بگيريد گفت: دشمن تا وقتي نتواند امورات اين کشور را بدست بگيرد دست از دشمني بر نخواهد داشت و بايد تلاش بگنيم تا در تمام عرصه ها محکم و قوي پشت اين انقلاب و نظام بايستيم.

خليلیان ادامه داد: توجه به فرامين مقام معظم رهبري از اولويت هاي بسيار مهم براي ما است و اگر اين فرامين اجرايي بشود مي توانيم جواب خوب و دندان شکني براي دشمنان بدهيم.

وي خاطرنشان کرد: ترامپ به‌صراحت در سخنراني‌هاي انتخاباتي خود اعلام کرد که آمريکاي ابرقدرت فروريخته و عامل اين فروريختگي را دموکرات‌ها معرفي کرد.

خلیلیان تصريح کرد: آمريکا و کلينتون و اوباما از بنيان‌گذاران داعش در منطقه بوده‌اند و با هزينه‌اي بالغ‌بر 6 تريليون دلار جنگ‌افروزي کرده‌اند و اين گفته‌ها را ترامپ تائيد مي‌کند.



 
وي در سخنان خود گفت: آمريکا راهبردهايي را براي مقابله با ايران دارد ازجمله فاصله انداختن بين مردم و حاکميت که ريشه تاريخي دارد،جلوگيري از نفوذ منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران و محدود کردن قدرت موشکي سپاه مي‌باشد.

اين کارشناس مسائل سياسي بيان داشت: دشمن به دنبال اين هست که اختلال اقتصادي ايجاد کنند و مثلث صعودي، آمريکايي و صهيونيستي در اختشاشات اخير به شدت پيگيري بود و به دنبال ايحاد ناامني در کشور بودند و به دنبال ناامن کردن کشور هاي اطراف کشور عزيزمان بودند و هستند و در تمام عرصه هاي که ورود کردند کاملا شکست خورداند.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 


کد مطلب: 38324

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38324/تهديدات-چالش-هاي-زيادي-پيش-روي-کشور-انقلاب-دشمن-دنبال-تضعيف-جايگاه-ولايت-فقيه-بدبين-کردن-مردم-نسبت-نظام-وانقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir