کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در سفر به شهر نقنه:

مسئولان نباید از مطالبات به حق مردم غافل شوند

13 دی 1396 ساعت 17:42

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که مسئولان نباید از مطالبات به حق مردم غافل شوند گفت: حرف مردم، انقلاب، امام و رهبری این است که عدالت در جامعه حاکم شود و اگر امکاناتی در کشور وجود دارد عادلانه در همه نقاط توزیع شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند مجموعه مهم فرهنگی مذهبی در شهرستان بروجن به شهر نقنه سفر کردند.

افتتاح ساختمان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی نقنه در بدو ورود به شهر 

نماینده ولی‌فقیه در استان در آئین بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی، اختصاص یک ساختمان ویژه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در شهر نقنه را یک اقدام بی نظیر خواند و گفت: در کل استان و حتی شاید در کشور شهری را دانشته باشیم که برای دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی یک ساختمان با این امکانات و ظرفیت‌ها را اختصاص داده باشند که این اقدام برای شهر کوچکی همچون نقنه بسیار قابل توجه و تحسین برانگیز است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تاکید بر این که امروز باید نسل جوان را دریابیم تصریح کرد: متأسفانه امروز گاهی مسئولان و به ویژه متولیان امر فرهنگی و خانواده از نسل جوان غافل می شوند که این مسئله ضایعات بسیار سنگینی را برای کشور به دنبال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به حوادث و قضایای اخیر که در کشور مشاهده شد گفت: کاری به پشت صحنه‌ها و سازماندهی و تشکیلات عمیقی که دشمن برای ضربه زدن به نظام و مخدوش کردن امنیت نظامی اسلامی در این قضایای اخیر به کار گرفت نداریم که این‌ها برای مردم شناخته شده هستند و قطعا صف مردم و مطالبات به حقی که از مسئولان دارند از آن ها جداست اما در عین حال مشاهده می‌شود که در بین این اغتشاش‌گران جوانانی که اصلا انتظار حضور آنان در این جمع ها نیست حضور دارند که این ها ناشی از عدم مراقبت درست خانواده‌ها و بها ندادن متولیان فرهنگی به این جوانان است .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: اگر خانواده‌ها یک مقدار بیشتر از جوانان و فرزندان خود مراقبت کنند و متولیان فرهنگی به جوانان بیشتر بها دهند و روی فکر و فرهنگ آن‌ها کار کنند قطعا این سرمایه‌ها این گونه ابزار دست دشمن قرار نمی‌گیرند لذا مسائل فرهنگی را همه باید خیلی جدی بگیریم و بر روی آن کار کنیم.

امام جمعه شهرکرد در پایان تصریح کرد: بیشترین تمرکز فعالیت‌های فرهنگی متولیان و دستگاه های فرهنگی باید بر روی نسل جوان و بها دادن به آن‌ها و نشاندن بر کرسی ایمان و دین و تزریق فکر و فرهنگ سالم به آنان باشد. بازدید از مسجد درحال ساخت امیرالمؤمنین (ع) نقنه سپس کلنگ مسجد امام کاظم (علیه‌السلام) شهر نقنه در زمینی به مساحد ۵۰۰ متر مربع بر زمین زده شد.

در ادامه کلنگ ساخت سالن ورزشی نهم دی به نام شهید مدافع حرم حجت الاسلام قلی زاده در زمینی به هزار و ۵۰۰ متر مربع بر زمین زده شد.

رونمایی از سازه‌ی المان و نورپردازی مقبره شهدای گمنام شهر نقنه

نکونام در آئین بهره‌برداری از سازه‌ی اِلمان شهدای گمنام نقنه گفت: شهر نقنه به لطف الهی یک شهر سراسر تلاش و فعالیت در راستای ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: همه این‌ فعالیت‌ها و اقداماتی که امروز شاهد بودیم همه حاکی از یک شهر پر از تلاش و پر از فعالیت است و قطعا آینده بسیار درخشانی را به فضل الهی برای این شهر مشاهده می‌کنیم.

در ادامه این سفر حجت الاسلام و المسلمین نکونام باحضور در جمع مردم شهر نقنه ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در سخنانی حاکم شدن عدالت در کشور را یکی از مطالبات مستمر رهبر انقلاب از مسئولان بیان کرد و گفت: اگر عدالت در کشور به معنای واقعی حاکم شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حوادث و قضایای چند روز گذشته در کشور گفت: متاسفانه دشمن در این قضایا از مطالبات درست و به حق مردم سوءاستفاده کرد و یک تعدادی انسان‌های رذل موج سواری کرد و نگذاشت یک مطالبه درست از سوی مردم مطرح شود و مطالبه درست مردم را منحرف کردند.

نماینده ولی فقیه در استان عدم وجود عدالت در جامعه را عامل اصلی بروز نارضایتی در مردم دانست و گفت: اگر همین عدالت که رهبر معظم انقلاب بارها بر روی آن تاکیدکردند در همه جای حاکم می‌شد کسی می توانست برود در شهرهای دور دست افراد را تحریک کند و آن ها را به خیابان‌ها بکشد؟

امام جمعه شهرکرد با بیان این که وقتی عدالت در جامعه وجود نداشته باشد دنباله اش تحریک است تاکیدکرد: وقتی عدالت در جامعه نباشد جوانان که جای خود دارند مومنین و پیرمردهای ما نیز تحریک می‌شوند.

نکونام خاطرنشان کرد: وقتی مردم مشاهده کنند در کشور ناعدالتی و بی‌عدالتی صورت می گیرد و حقوق ضایع می شود و یک عده حقوق‌های نجومی می‌گیرند و بیت المال غارت می‌شود و انواع فسادها را در جامعه مرتکب می شوند و به سخنان رهبری گوش نمی کنند، قطعا تحریک می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از عدم توجه مسئولان به فرمان اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب این همه بر روی مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند و می گویند که اقتصاد کشور را از درون آباد کنید و بگذارید کشور رونق پیدا کند اما مسئولان عمل نمی کنند، طبیعی است که مردم و جوانان ما تحریک می‌شوند و مطالبات به حق خود را بیان می کنند.

نکونام تاکید کرد: این بدعمل کردن برخی‌ها در داخل و موج سواری آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها در این قضایای اخیر که مهره‌های اصلی خودشان را به کار گرفتند و در کنار آن تعدادی از جوان ناآگاه ما را فریب دادند و آرامش و امنیت کشور را برهم زدند قطعا مطلوب نظام و مردم نیست و باید به کمک شما مردم هر چه زودتر ریشه این اراذل کنده و جمع شوند چراکه در نهایت خود مردم هستند که باید ریشه این اراذل را بِکنند و اجازه ندهند که این‌ها میدان داری کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که مسئولان نباید از مطالبات به حق مردم غافل شوند خاطرنشان کرد: حرف مردم، انقلاب، امام و رهبری این است که عدالت در جامعه حاکم شود و اگر امکاناتی در کشور وجود دارد عادلانه در همه نقاط توزیع شود و شرایط در روستاها و شهرهای دور دست با روستاها و شهرهای نزدیک تفاوتی نداشته باشد که باید همه مسئولان باید برای تحقق این خواسته به حق مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 37884

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/37884/1/مسئولان-نباید-مطالبات-حق-مردم-غافل-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir