کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاریخبر داد

دو فقره قتل و سرقت طلا در پرونده مرد شيطاني

15 اسفند 1395 ساعت 12:07

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان لردگان فردي كه كه پس ارتكاب دوفقره قتل اقدام به سرقت طلاهاي يكي از قربانيان خود كرده بود دستگير شد.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: گزارشي مبني‌بر مفقود شدن زن ۴۳ساله‌اي در لردگان و كشف جسد سوخته خانمي در محدوده روستاي بيدله اين شهرستان وصول شد، اين خبر به سرعت در سطح منطقه منتشر شد و مطالبه مردمي جهت اقدام سريع پليس براي دستگيري قاتل و روشن شدن علل و انگيزه قتل، باعث شد بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان قرار گيرد.

وي افزود: كاراگاهان با حضور در صحنه جرم و انتقال جسد به پزشكي قانوني زواياي اين جنايت را به صورت دقيق بررسي و با انجام اقدامات گسترده پليسي با استفاده از اطلاعات ارائه شده از خانواده زن مفقود شده موفق شدند در كوتاه ترين زمان متهم را شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: متهم ابتدا منكر انجام قتل شد ليكن پس از مواجه با دلايل و مستندات غيرقابل‌انكار لب به اعتراف گشود و گفت: من با مقتول رابطه داشتم و براساس قراري كه با هم داشتيم صبح روز حادثه وي را به محلي خلوت در حوالي محور لردگان به ايذه بردم و با ضربات سنگ او را به قتل رسانده و پس از سرقت طلاجات وي جسدش را با استفاده از بنزين به آتش كشيدم.

سردار غلامزاده در ادامه بيان داشت: باتوجه پرونده مفتوحه قبلي قاتل مبني‌بر قتل همسرش در پليس آگاهي ماموران به بازجوئي‌هاي فني از قاتل ادامه دادند و در نهايت وي به قتل همسرس نيز اعتراف كرد و گفت: چون همسرم به روابط غيراخلاقي من با مقتول پي برده بود و او را همواره مانعي بر سر راهم مي‌ديدم با خوراندن قرص برنج وي را مسموم و به قتل رساندم و با صحنه‌سازي وانمود كردم كه او خودكشي كرده است.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به مراجعات حضوري و تماس‌هاي مكرر مردمي با سامانه ۱۹۷ براي تقدير از سرعت عمل و اهتمام جدي پليس در شناسائي و دستگيري اين مرد شيطان صفت تاكيد كرد: امنيت و آرامش رواني شهروندان خط قرمز پليس است و نيروي انتظامي قاطعانه با مخلان نظم و امنيت جامعه برخورد قانوني مي‌كند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33554

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33554/دو-فقره-قتل-سرقت-طلا-پرونده-مرد-شيطاني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir