کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی

رئیس پارک علم و فناوری استان از فعالیت رسانه ها در هفته پژوهش تقدیر کرد

23 آذر 1395 ساعت 10:22

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد مثبت صدا و سیما و اصحاب رسانه موجب استقبال پر شور بازدیدکنندگان از هفدهمین نمایشگاه و فن بازار دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و رئیس کمیته نمایشگاه و فن بازار ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری طی پیامی از عملکرد صدا و سیمای مرکز استان، اصحاب رسانه و خبرگزاری ها در انعکاس ابعاد مختلف دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در طول برگزاری هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بی شک نقش رسانه در ابعاد مختلف جامعه و ایجاد حرکت و انگیزه بر کسی پوشیده نیست. با توجه به پیشرفت های مهم کشور در عرصه علمی، توسط جوانان این مرز و بوم و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد علمی، رسانه ها با تلاش و پشتکار خود این پیشرفت ها را در سریع ترین زمان ممکن و با دقت و صداقت منتشر می کنند. این اطلاع رسانی به موقع موجب ایجاد روحیه مضاعف و خود باوری در جامعه و بخصوص در میان جوانان شده است. برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری جلوه ای از توانایی پژوهشگران کشور و بخش فن بازار آن تجلی گاه فرآیند تبدیل علم به فناوری و تجاری سازی این فناوری ها در بستر اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی است. بدینوسیله از تلاش های بی شائبه صدا و سیمای مرکز استان، اصحاب رسانه و خبرگزاری ها در انعکاس ابعاد مختلف دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در طول برگزاری هفدهمین نمایشگاه و فن بازار دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری که موجب استقبال پرشور بازدید کنندگان از این نمایشگاه گردید تقدیر و تشکر نموده و امیدوار است با حمایتهای بیش از پیش اصحاب رسانه و مسئولین شاهد شکوفایی روز افزون کشور در عرصه علم و فناوری باشیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 32131

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32131/رئیس-پارک-علم-فناوری-استان-فعالیت-رسانه-هفته-پژوهش-تقدیر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir