کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاوت نور در شهرقدمت و تاریخ اردل+تصاویر

14 بهمن 1396 ساعت 14:50

همزمان با سومين روز از دهه مبارک فجر کرسي تلاوت قرآن با حضور قاري ممتاز بين المللي استاد حاج محمد رضا پور زرگري در شهر اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مراسم کرسي تلاوت قرآن پيش از ظهر امروز همزمان با سومين روز از دهه مبارکه فجر با حضور قاري ممتاز بين المللي استاد حاج محمدرضا پورزرگري در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد.

حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در این مراسم  ضمن گراميداشت ايام الله مبارک دهه فجر گفت: برگزاري محفل انس با قرآن از برکات دهه مبارک فجراست و اين دهه نوراني فجر سبب همدلي، همراهي و اتحاد در بين مسئولان و مردم شده است.

بهرامي در ادامه به موفقيت هاي قاري ممتاز بين المللي استاد حاج محمد رضا پور زرگري اشاره کرد و گفت ايشان از دوران کودکي با قرآن مانوس بودند و تلاش زيادي در اين مسير کرده اند و طبق آيه قرآني که مي فرمايد خداوند نتيجه تلاش را بي ثمر نمي گذارد الان شاهد موفقيت هاي ملي و بين المللي از ايشان هستيم.

در ادامه اين مراسم استاد حاج محمدرضا پورزرگري قاري ممتاز بين المللي و نخبه قرآني با صوت دلنشين خود به تلاوت آياتي چند از قران کريم پرداخت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38351

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/38351/1/تلاوت-نور-شهرقدمت-تاریخ-اردل-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir