کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

لزوم تلاش همه افراد برای اعتلای استان، تضعيف ديگران صلاح نیست

22 اسفند 1395 ساعت 9:36

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: همه افراد بايد در راستاي توسعه استان کار و تلاش کنند، تضعيف ديگران به نفع استان نيست و اختلاف سليقه‌ها و ديدگاه‌ها را بايد حل و يا با آنها کنار بياييم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام ظهر امروز در شوراي اداري اظهارداشت: پايان سال آغاز محاسبه و بازنگري است و ما بايد در کنار محاسبه کارهاي مالي کارهاي ديني را نيز محاسبه کنيم.

وي با بيان اينکه مردم داري در مسندي که قرار داريم بسيار مهم است، افزود: بايد در خدمت مردم باشيم و براي آن‌ها کار انجام دهيم و گره‌گشايي کنيم.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به انتخابات بيان کرد: انتخابات ضمن اينکه مُحسناتي دارد در کنار رقابت‌ها يکسري آفاتي را نيز به همراه دارد در صورتي که با گذشت ۳۸ سال از انقلاب نبايد شاهد اين آفات باشيم، انتخابات نبايد دشمني، تفرقه و کينه بين مردم و احزاب ايجاد کند.

نکونام خاطرنشان کرد: اقتضاي تقوا اين است که وقتي رأي مي‌آوريم يا نمي‌آوريم همه مردم برايمان محترم باشند، متأسفانه کشور گرفتار آفت دسته‌بندي و جناح بندي‌هاي مختلف است که به يک بلا در کشور تبديل شده و ما را از گرايش‌هاي اسلامي و ولايي دور مي‌کند.

وي با بيان اينکه در انتخابات افراد را نبايد به اين گرايش‌ها وصل کنيم، گفت: همه افراد بايد در راستاي توسعه استان کار و تلاش کنند، تضعيف ديگران به نفع استان نيست و اختلاف سليقه‌ها و ديدگاه‌ها را بايد حل و يا با آنها کنار بياييم.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري تصريح کرد: همه مي‌دانيم استان در اثر اختلافات آسيب‌هاي زيادي ديده است، اختلافات مانع رشد استان است و يکي از عواملي است که سبب شده استان جايگاهش را پيدا نکند.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 33671

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33671/لزوم-تلاش-همه-افراد-اعتلای-استان-تضعيف-ديگران-صلاح-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir