کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

سومین جشنواره مد و لباس ایرانی-اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

26 آذر 1396 ساعت 10:25

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سومین جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.


جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مد و لباس اسلامی-ایرانی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادها و خلاقیت نو در طراحی لباس (مرتبط با پوشاک اسلامی- ایرانی)، ایجاد بستر مناسب جهت به نمایش گذاشتن الگوها و طرح‌ها و زمینه‌سازی جهت کارآفرینی و هدایت طراحان برای احداث کارگاه‌های تولید پوشاک در مکان‌های عمومی است.

وی از برگزاری این جشنواره در دو بخش اصلی و فرعی خبر داد و گفت: بخش اصلی شامل طراحی و دوخت مانتو اجتماع با سرپوش مناسب (شال و مقنعه) و طراحی و دوخت مانتو مجلسی با سرپوش مناسب (شال و روسری) است و بخش فرعی شامل ارائه کیف و کفش جهت نمایش و ارائه لباس محلی جهت نمایش است.

کارگران اضافه کرد: شرکت در جشنواره مد و لباس استانی برای کلیه طراحان، خیاطان، تولیدکنندگان، دانشجویان و فرهیختگان آزاد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مانتوهای ارائه شده در مسابقه باید ابداعی، ابتکاری و مطابق با موازین اسلامی و فرهنگ و هویت ایرانی باشند و همچنین کلیه طرح‌ها بایستی به‌صورت دوخت کامل و نوار ارائه شوند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پانزدهم بهمن‌ماه است افزود: به نفرات برتر شرکت‌کننده در جشنواره جوایز نقدی اهدا و همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی شرکت تعلق می‌گیرد.

کارگران در انتها گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تقاطع بلوار آیت‌الله کاشانی و فارابی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37631

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37631/سومین-جشنواره-مد-لباس-ایرانی-اسلامی-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir