کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری:

خانواده ها به شبهات نوجوانان واقع بینانه پاسخ دهند

14 شهريور 1396 ساعت 8:14

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به مطالب پوچ و واهی و بدون محتوا و بدون منبع در فضای مجازی گفت: خانواده ها به شبهات نوجوانان واقع بینانه و با مراجعه به آیات کلام وحی پاسخ دهند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با اشاره به آیات سوره ی مائده در مورد واقعه ی غدیرخم، گفت: دشمنان دین اسلام طبق آیات این سوره از دین اسلام مأیوس شدند ولی دست بر نداشتند و ما تلاشمان این است که به عنوان شیعه ی واقعی، اسلام واقعی را به جهانیان بشناسانیم.

مرتضوی افزود: دشمنان ما دنبال این هستند که واقعه ی غدیر مثل واقعه ی محرم نشود و ما باید تلاش کنیم همان گونه که به صورت خود جوش محرم را زنده نگه می داریم، غدیر و واقعه ی غدیر را هم زنده نگه داریم.

وی با اشاره به حدیث ثقلین گفت: این حدیث از احادیث معتبر است و متأسفانه خیلی از ما این حدیث شریف را ناقص میخوانیم و ناقص حفظ و بیان می کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: در این حدیث بیان شده که کتاب و اهل بیت هیچ گاه از هم جدا نمی شوند تا در روز قیامت در کنار حوض بر من وارد شوند و پیامبر خدا لعنت کرد کسی را که این دو را از هم جدا کند.

وی با اشاره به مطالب پوچ و واهی و بدون محتوا و بدون منبع در فضای مجازی، افزود: خانواده ها وظیفه دارند که شبهات دینی و از جمله شبهات مرتبط با مناسبت های ملی را آگاهانه و با اطلاعات شفاف ، روشن و به دور از بیان افسانه و داستان و با مراجعه به آیات کلام وحی، برای نوجوانان و کودکان پاسخ دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به حکمت ۲۳۱ نهج البلاغه، گذری به فعالیت های انجام شده در شش ماهه اول سال ۹۶ کرد و گفت: تسليم در برابر كاهلى، نسبت به حقوقى كه انسان در پى آنهاست، باعث مى شود كه وقت مناسب براى دست آوردن آنها از دست برود و اين خود مستلزم تباه ساختن و از دست دادن آن حقوق خواهد بود.

مرتضوی ادامه داد: هم چنين تسليم شدن در برابر سخن چين كه كارش، تلاش در برهم زدن ميان دو دوست است و اطاعت از گفتار وى باعث ايجاد سردى و كدورت در بين دوستان و از دست دادن يكديگر است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36083

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36083/خانواده-شبهات-نوجوانان-واقع-بینانه-پاسخ-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir