کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به قرآن و اسلام است/ برخی به دنبال از بین بردن جایگاه ولایت و نمایندگان ولی فقیه در کشور هستند

2 تير 1396 ساعت 15:47

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری و ایران را لبیک به قرآن، اسلام، امام و شهدا عنوان و گفت: این حضور دشمن شکن مردم نشان از جهادی بزرگ و عظیم دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، حضور مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری و ایران را لبیک به قرآن، اسلام، امام و شهدا عنوان و اظهار کرد: این حضور دشمن شکن مردم نشان از جهادی بزرگ و عظیم دارد.

ایستادگی در مقابل دشمن باعث توقف آن می‌شود

وی ایستادگی در مقابل دشمن و امتیاز ندادن به آن‌ها را جهادی مستمر دانست و تاکید کرد: در 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع به تجربه ثابت شده که این ایستادگی در مقابل دشمن است که باعث توقفش شده اما برخی که ترس و هراس از دشمن در دلشان جای گرفته گمان می‌کنند با کوتاه آمدن در مقابل دشمن و امتیاز دادن به دشمن می‌توانند آن‌ها را از دشمنی با کشور بازدارند.

امام جمعه شهرکرد به ظرفیت‌ها و استدادهای فراوان ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: موقعیت استراتژیک کشور، وجود شاهراه‌های فراوان، منابع غنی و وجود استعداد‌های سرشار باعث شده که مردم جمهوری اسلامی ایران حرف‌های زیادی در جهان برای گفتن داشته باشند و نباید از این امتیازهای خدادادی غفلت کنیم.

ایران به دنبال صلح همراه با عزت در دنیاست

نکونام با بیان اینکه دانشمندان هسته‌ایی ایران در بحث غنی‌سازی اورانیوم پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتند اما متاسفانه همان ترسی که از دشمن در دل برخی‌ها خانه کرده راه را بر پیشرفت کشور بست افزود: انقلاب اسلامی ایران به دنبال صلح همراه با عزت است و هرگز به دنبال جنگ نبوده و نیست اما هرگز هم به دشمن امتیاز نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پرتاب موشک بر سر دشمن را تنها گوشه‌ای از قدرت کشور ایران عنوان و اضافه کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب ما تا همیشه در مقابل توطئه و دسیسه‌های دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ایستادگی در مقابل افرادی که به عمد از دشمن حمایت می کنند از واجبات است و نباید اجازه دهیم این افراد در کشور میاندار باشند اما وظیفه ما در مقابل افرادی که ناآگاهانه به طرفداری از دشمن برمی خیزند آگاه سازی و افشاگری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی درحال حاضر دشمن را رها کردند و تنها به دنبال برگزاری کنسرت یا پخش آهنگ هستند در حالی که این اصل مهمی برای کشور نیست افزود: متاسفانه دشمن از همین غفلت سوءاستفاده‌های زیادی نموده و حرکت انقلابی مردم را کند کرده است.

آتش به اختیار یعنی ایستادگی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن

نکونام با اشاره به مفهوم  آتش به اختیار ادامه داد: آتش به اختیار یعنی ایستادگی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن، افرادی می‌خواهند با یکسری اهداف جایگاه رهبر، نمایندگان ولی‌فقیه، سپاه و بسیج را از بین ببرند و چهره آن‌ها را در بین مردم مخدوش کنند در مقابل این حرکات باید هوشیار باشید.

امام جمعه شهرکرد سند ۲۰۳۰ را یکی از این حرکات مستکبرانه دانست و تاکید کرد: این یعنی نیت برای  نفوذ صد‌درصد به فرهنگ و دین وارد کشور اما باید با هوشیاری و گوش فرا دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب از ترویج آن جلوگیری کرد.
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35093

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35093/حضور-مردم-راهپیمایی-روز-قدس-لبیک-قرآن-اسلام-برخی-دنبال-بین-بردن-جایگاه-ولایت-نمایندگان-ولی-فقیه-کشور-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir