کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی در بروجن

19 اسفند 1392 ساعت 12:32

مسئول بیسج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بروجن از برگزاري كلاسهاي آموزش كشاورزي در راستاي اقتصاد مقاومتي در بروجن خبر داد.


به گزارش جهانبین لهراسب همایونی روزدوشنبه در گفتگو با خبرنگار کلار اظهارداشت:کلاسهای آموزشی در راستاي اهداف اقتصاد مقاومتی،ايجاد اشتغال و توسعه مهارت آموزي بين بسيجيان شهرستان بروجن برگزار شد .

همایونی با اشاره به ابلاغ کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: اجرای این سیاست ها می تواند زیربنای اقتصادی کشور را تقویت کند و الگوی مصرف اسلامی و ایرانی را ترویج داده و نظام را به سمت رسیدن به اهداف عالی حرکت دهد.

وی به اقدامات انجام شده در بسیج در راستای راهکار اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی برای بسیجیان در عرصه های مختلف و آموزش در این زمینه ها توانسته نقش بسزایی در تقویت اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

مسئول بیسج سازندگی ناحیه بروجن تشریح کرد:کلاس آموزش پرورش قارچ با حضور ۲۵نفر،کشت وبسته بندی گیاهان دارویی با حضور ۳۰ نفر،کلاس ورمی کمپوست با حضور ۳۰ نفر،کلاس آموزش پرورش قارچ در شهر نقنه با حضور ۳۵نفر و کلاس پرورش زنبور عسل در بخش گندمان با حضور ۳۵ نفردر هفته جاری برگزار شد.

وی اضافه کرد:برای کلیه بسیجیانی که در این دوره ها شرکت داشتند گواهی آموزشی صادر می شود و می توانند از تسهیلات استفاده کنند .

همایونی در پایان خاطر نشان کرد: اين کلاس های آموزشی باعث ايجاد اشتغال و انگيزه كار و تلاش در بین بسيجيان شهرستان شده است.
انتهای پیام/ح


کد مطلب: 13123

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13123/برگزاری-دوره-های-آموزشی-اقتصاد-مقاومتی-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir