کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

روحيه اشرافي گري تهديدي براي انقلاب اسلامي/ حناي آمريکا ديگر رنگي ندارد

13 بهمن 1396 ساعت 16:50

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که روحيه اشرافي گري در بين برخي از مسئولين انقلاب اسلامي را تهديد مي کند، گفت: امروز وزيري که حقوق ميليوني دارد درد مردم را نمي فهمد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و گراميداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امروز شاهد صدور گوشه هايي از انقلاب اسلامي در کشورهاي مختلف جهان هستيم.

وي گفت: اگر امروز رژيم منحوس آل خليفه آيت الله شيخ عيسي قاسم را در بحرين محدود و محصور مي کند نمي خواهد کسي را مانند امام راحل در بحرين داشته باشند.

هراتي مطلق ضمن بيان اين که امروز حزب الله لبنان به عنوان يک قدرت در مبارزه با رژيم صهيونيستي مطرح است، گفت: انقلاب اسلامي ما نه تنها در بحرين، لبنان، سوريه و يمن بلکه در دل آمريکا صادر شده است.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي براي کشورهاي مختلف قرار گرفته است، گفت: انقلاب اسلامي ايران بايد صادر و جنبه جهاني پيدا کند.

وي با تاکيد بر اين که دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد براي جوانان تبيين شود، گفت: در زمان طاغوت يک فرد مستبد در راس اين مملکت براي کشور تصميم مي گرفت؛ کابينه و مجلس جنبه تشريفاتي داشت.

حجت الاسلام هراتي مطلق کشف حجاب رضاخاني را يکي از تصميمات مستبدانه شاه آن زمان دانست و گفت: در زمان طاغوت ۱۲ دوره انتخابات فرمايشي برگزار شد اما در زمان جمهوري اسلامي ايران ۳۷ انتخابات با حضور حداکثري مردم برگزار شد.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که پس از سرنگوني رژيم ستم شاهي اداره کشور از ديکاتوري به سمت مردم سالاري رفت، گفت: امروز مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعيين مي کنند.

روحيه اشرافي گري تهديدي براي انقلاب اسلامي

هراتي مطلق با بيان اين که زمان طاغوت مملکت ما هيچ نفوذي در منطقه نداشت، گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از هفت قدرت برتر جهاني مطرح است.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين امروز تهديداتي انقلاب اسلامي ايران را تهديد مي کند، گفت: روحيه اشرافي گري و بي اعتمادي مردم به نظام يکي از همين تهديدات است.

حناي آمريکا ديگر رنگي ندارد

وي گفت: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامي ما انقلاب مستضعفين و پاپرهنگان است؛ امروز وزيري که حقوق ميليوني و نجومي دارد تواند درد مردم را نمي فهمد.

حجت الاسلام هراتي مطلق ضمن تاکيد بر اين که روحيه اشرافي گري بايد از بين مسئولين کنار رود و در بين مردم حضور يابند، گفت: عدم نظارت بر فضاي مجازي امروز انقلاب اسلامي را تهديد مي کند.

هراتي مطلق با اشاره به اين که امروز ديگر حناي آمريکاي جنايتکار که به عنوان قدرت منطقه مطرح بود رنگي ندارد، گفت: امروز در شوراي عالي امنيت ملي که مي خواهند ايران را محکوم کنند پيشنهاد دهنده آمريکا است اما کسي اعتنايي نمي کند؛ اين صدور انقلاب اسلامي است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک


کد مطلب: 38333

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38333/روحيه-اشرافي-گري-تهديدي-براي-انقلاب-اسلامي-حناي-آمريکا-ديگر-رنگي-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir