کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار:

فقدان زیرساخت ها باعث عدم توانایی کیار در جذب گردشگران شده است

10 خرداد 1393 ساعت 13:11

معاون فرمانداری شهرزستان کیار در جلسه ی ستاد تسهیلات سفر شهرستان کیار از توان ضعیف شهرستان در جذب گردشگران به شدت انتقاد کرد .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار، مرادی در جلسه ی ستاد تسهیلات سفر شهرستان کیار گفت:علی رغم وجود مناظر ،چشم انداز ها و مناطق تاریخی و قدیمی مختلف در جای جای شهرستان کیار اما سهم این شهرستان در جذب گردشگران بسیار کم و ناچیز است.

وی در ادامه افزود:فقدان امکانات رفاهی و گردشگری در مناطق توریستی این شهرستان را یکی از مهمترین دلایل عدم جذب و ماندگاری گردشگران در شهرستان کیار دانست .

مرادی همچنین تبیلغات ضعیف در راستای معرفی شهرستان کیار را یکی از دلایل مهمی برشمرد که باعث ناشناخته ماندن شهرستان کیار شده است.

معاون فرماندار کیار در راستای معرفی هر چه بهتر شهرستان به مردم استان و کشور از مسئولان ادارات ،نهادها و ... خواست با تبیلغات میدانی اعم از نصب بنر در اقصی النقاط استان با موضوع معرفی مناطق گردشگری شهرستان کیار ،تولید برنامه های تلوزیونی و تعامل با مسئولان ادارات سایر شهرستان ها و خصوصا شهرداران دیگر شهر های استان به معرفی شهرستان کیار به گردشگران و مردم سایر منتاطق استان اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان ضمن ارائه ی گزارش از عملکرد خود در سال گذشته پیشنهاد هایی نیز جهت بهبود شرایط مسافران در شهرستان کیار عنوان نمودند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14843

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14843/فقدان-زیرساخت-باعث-عدم-توانایی-کیار-جذب-گردشگران-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir