کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه شهرکرد:

برخی به دنبال تطهیر فتنه 88 هستند

5 آبان 1396 ساعت 15:51

خطیب جمعه شهرکرد: متأسفانه بعضی ها هنوز که هنوزه می خواهند فتنه 88 را تطهیر کنند. نظام اسلامی رأفت نشان داد و این ها را مجازات نکرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام محمد علي نکونام، نماينده ولي فقيه در استان و خطيب جمعه شهرکرد در خطبه اول نماز جمعه اين هفته مردم را به تقواي الهي دعوت کرد.
وي در خطبه دوم، ضمن اشاره به زندگی امام حسن مجتبی(ع) شهادت شهید فهمیده را که مصادف است با هشتم آبان روز بالیدن دانش آموزان به این روز عنوان کرد و گفت: رهبر انقلاب این نوجوان سیزده ساله را رهبر سیزده ساله خواند.

نکونام افزود: دشمن رفتن به استقبال شهادت را خودکشی القاء می کند و اینجور ارزش ها را وارونه جلوه می دهد. کار دشمن وارونه کردن حقایق است. شهید فهمیده یک شهید مومن، فهمیده و با بصیرت است.

خطیب جمعه شهرکرد ضمن اشاره به شهادت اولین شهید محراب اذعان داشت: ما به خود می بالیم که نه تنها تروریسم پرور نیستیم، بلکه تروریسم ستیز هستیم.

نکونام به مظلومیت مردم و مسلمانان یمن و میانمار اشاره کرد و موضوع کمک های مالی را با اهمیت برشمرد.

وی افزود: این روزها شهادت عمار یاسر را در پیش داریم. عمار یاسر در حالیکه ۹۳ سال داشت از آنهایی بود که معیار حق و باطل بود. عمار الگوی بسیار ارزشمندی است برای جامعه ما. عمار روحیه تبیین گری داشت او یک لحظه سستی دردفاع از علی ابن ابی طالب (ع) نکرد. به تنهایی یک نهضت تبیین گری بود.

خطیب جمعه شهرکرد در پایان گفت: متأسفانه بعضی ها هنوز که هنوزه می خواهند فتنه ۸۸ را تطهیر کنند. نظام اسلامی رأفت نشان داد و این ها را مجازات نکرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 36803

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36803/برخی-دنبال-تطهیر-فتنه-88-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir