کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشتگ "نامه انقلابی" ترند اول توئیتر فارسی شد؛

حمایت گسترده کاربران شبکه های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری از نامه انقلابی آیت الله یزدی

7 آبان 1397 ساعت 10:39

کاربران شبکه‌های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری از نامه آیت الله یزدی حمایت کرده و هشتگ "نامه انقلابی" را توانستند در توئیتر فارسی ترند اول کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، آیت الله محمد یزدی پس از انتشار تصویر آیت الله شبیری در کنار برخی افراد مسئله دار طی نامه‌ای خطاب به ایشان خواستار رعایت شئون مرجعیت و احترام نظام اسلامی حاکم شدند.

در نامه آیت الله یزدی آمده است: "پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی از حضرتعالی در کنار برخی افراد مسئله دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» احترامی قائل نیستند؛ بدین وسیله به عرض می‌رساند، این موضوع ناراحتی و تعجب مقلدین و حوزویان را در پی داشته است."

این نامه با واکنش های فعالین شبکه های اجتماعی در سراسر کشور به ویژه کاربران در چهارمحال وبختیاری مواجه شد ؛ در حالی که برخی اصلاح‌ طلبان سعی داشتند از این نامه سوء استفاده کنند و آن را "وهن مرجعیت" جلوه دهند؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی با حمایت از نامه آیت الله یزدی هشتگ "نامه انقلابی" را ترند اول توئیتر فارسی کردند.



















انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 40673

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40673/حمایت-گسترده-کاربران-شبکه-های-اجتماعی-چهارمحال-وبختیاری-نامه-انقلابی-آیت-الله-یزدی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir