کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب موقت فارسان گفت:

بي حجابي و بد حجابي منجر به فروپاشي خانواده مي شود

17 دی 1395 ساعت 16:26

رئيس دبيرخانه شوراي ائمه جمعه استان چهارمحال وبختياري گفت: حجاب يک واجب شرعي است که بي حجابي وبد حجابي منجر به فروپاشي وافزايش خيانت به خانواده مي شود و در جامعه ما که يک جامعه ديني است بي حجابي ترويج بي ديني است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد مرتضي احمدي درخطبه هاي اول نماز جمعه اين هفته فارسان عنوان داشتند:ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان  به عنوان ستاد نمونه در استان معرفي گرديد که هفته گذشته در خدمت بزرگواران  بوديم  و از زحمت کشان اين ستاد تقدير به عمل آمد ،اين مهم تحقق فرمان رهبري است که فرمودند: نماز جمعه يک قرارگاه است،قرارگاه ايمان،بصيرت واخلاق. ماهرچه بتوانيم اين قرارگاه را تقويت کنيم گوش به فرمان  رهبري داده ايم.

در ادامه با اشاره به سخنان امام صادق (ع) افزود:امام صادق(ع) مي فرمايند :اگر جامعه اي دو نکته را رعايت کند سالم است و از خطر به دور آن دو نکته1-بد زباني(غيبت-تهمت)2- بد دستي(خيانت،دزدي،رشوه،اختلاس) اينهاست که نظام جامعه را دگرگون  مي کند.

احمدي در خطبه هاي دوم نماز جمعه شهر فارسان گفت:در تاريخ هاي پيش رو  تاريخ کشف حجاب توسط رضاخان  را نيز پيش رو داريم ،کشف حجاب وبي حجابي که سوغات رضا خان بود از ترکيه.کشف حجاب 8سال طول کشيد  و وقتي که دولت رضاخان  ديدند که نمي توان جلو مردم را گرفت  از اين کار دست کشيدند ،امروزه بي حجابي به صورت سازمان يافته  از خارج وارد کشور  مي شود  ودشمنان با سرمايه گذاريهاي فراوان  وبا راه اندازي شرکت هاي بزرگ  بي حجابي را براي رسيدن  به اهداف سوء خود  رواج مي دهند و ما تنها از طريق خانواده  مي توانيم از اين خواسته آنها جلوگيري کنيم.

وي اظهار داشت:جامعه ما جامعه است خانواده محور وحجاب يک واجب شرعي است که بي حجابي وبد حجابي  منجر به فروپاشي  وافزايش خيانت  به خانواده مي شود  ودر جامعه ما که يک جامعه ديني است بي حجابي يعني ترويج بي ديني.
 
حقوق هاي نجومي بايد باز گردانده شوند 

وي در ادامه به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد حقوق هاي نجومي اشاره داشت: مقام معظم رهبري در مورد حقوقهاي  نجومي به سه نکته اشاره داشتند که عبارتند از: 1-اينها بايد مجازات شوند 2-اين حقوقها بايد باز گردانده شوند  3- اين افراد بايد برکنار شوند.
 
خطيب موقت فارسان گور خوابي که امروزه در فضاي مجازي ميباشد  اشاره کرد و افزود: اين کارباعث ميشود که خدمات اين دولت و 37ساله نظام را خدشه دار کنند که اين افراد تعدادي اندک هستندکه ميخواهند جايي باشند که مواد مخدر مصرف کنند و گرنه امکانات براي آنها مهيا شده است.
 


کد مطلب: 32573

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32573/بي-حجابي-بد-منجر-فروپاشي-خانواده-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir