کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از ابتدای سال 96 صورت گرفت

پرداخت 127 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک مهراقتصاد در چهارمحال و بختیاری

17 مرداد 1396 ساعت 13:03

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: از پرداخت ۳ هزار و ۲۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۷ میلیارد تومان از ابتدای امسال تا به امروز خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب زارعی مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: دانش، علم، تجربه و جسارت در کنار سرعت، دقت و صحت موفقیت خبرنگاران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به شهادت محمود صارمی و نام‌گذاری روز شهادت این شهید بزرگوار به عنوان روز خبرنگار افزود: خبرنگاران زبان حق‌گوی ملت و مردم هستند.

زارعی در ادامه با اشاره به عملکرد بانک مهر اقصاد در سال گذشته بیان داشت: سال گذشته ۲۵۱ میلیارد تومان تسهیلات توسط این بانک پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بانک بانک مهر اقتصاد در سال ۹۵، ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی در استان و شهرستان‌ها در اختیار فعالان این عرصه قرار داده است.

مدیرکل امور شعب بانک مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری از پرداخت ۳ هزار و ۲۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۷ میلیارد تومان از ابتدای امسال تا به امروز خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کنیم.

زارعی به فعالیت مشترک بانک مهراقتصاد با سپاه برای راه‌اندازی عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها خبر داد و بیان داشت: درحال حاضر مبالغ پرداختی در این زمینه درست مشخص نشده است.

وی گفت: بانک مهراقتصاد به دنبال کمک به اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه است.

مدیرکل امور شعب بانک مهراقتصاد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توجه به موازین شرعی در بحث بانکداری بسیار مهم و اساسی است خاطرنشان کرد: بانک مهراقتصاد چندین سال است برای ترویج بانکداری اسلامی در کشور با برگزاری هفته بانکداری اسلامی و نیز برگزاری نمایشگاه و معرفی این موضوع اقدام به معرفی این مقوله کرده است.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از خبرنگاران استان قدردانی شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35723

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35723/پرداخت-127-میلیارد-تومان-تسهیلات-توسط-بانک-مهراقتصاد-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir