کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد

كشف 73 كيلو ترياك توسط پليس چهارمحال و بختياري

16 بهمن 1396 ساعت 12:58

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از كشف ۷۳ كيلو ترياك و دستگيري دو سوداگر مرگ توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به دنبال كسب خبري مبني بر خريد موادمخدر از استان هاي مركزي و فروش آن در استان چهارمحال و بختياري توسط دو سودا گر مرگ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد اين سوداگران مرگ قصد دارند با دو دستگاه خودروي مقاديري مواد مخدر را به شهركرد انتقال و توزيع نمايد كه با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان شناسايي و توقيف شدند.

سردار غلامزاده با اشاره به اينكه يك خودرو نيز از سوداگران مرگ در شهرستان لردگان متوقف شد اضافه کرد: ماموران در بازرسي دقيق از اين خودروها ۷۳ كيلو ترياك که به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و در مجموع دو نفر دستگير شد.

سردار غلامزاده در پايان با اشاره اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك تن و ۱۱۱ كيلو انواع مواد مخدر كشف، ۴۶۰ دستگاه خودرو توقيف و ۳۱ باند شناسايي و متلاشي شدند گفت: متهمين به همراه مواد مكشوفه پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 38388

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38388/كشف-73-كيلو-ترياك-توسط-پليس-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir