کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاطرات تلخ و شيرين کارمندان دانشگاه شهرکرد

5 شهريور 1396 ساعت 13:42

کارمندان دانشگاه شهرکرد با بیان خاطرات دوره خدمت خود شیرین‌ترین آن‌ها را مربوط به اواخر شهریور و اوایل مهرماه و حضور دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه می‌دانند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با روز کارمند خبرنگار منطقه آزاد در برخي دانشگاه هاي استان حاضر شد و با کارمندان به گپ و گفت نشست، کارمندان دانشگاه ابتدائاً از مشکلات خود در دانشگاه صحبت کردند و اتمسفر حاکم بر اين گفت‌وگو بیشتر مبتنی بر حس نااميدي و يأس بود، برخي از این کارمندان خاطرات خود را از کار در محيط آموزشي و ارتباط با دانشجويان بيان کردند، اينجا بود که قهقهه جاي خود را به لبخندهاي معمولي داد و کليدواژه هايي که مشخص بود خلاصه اي از يک ماجراي طنزآلود واقعي است ميان کارمندان رد و بدل شد.

در بين کارمندان دانشگاه، کارمندان واحد آموزش علي‌رغم اينکه به بداخلاقی شهره بودند اما با گشاده‌رویی به بیان خاطراتی پرداختند که بسیار هم شیرین بودند.

بیشترین خاطراتم مربوط به اواخر شهریور و اوایل مهر است

يکي از اين کارمندان در گفت‌وگو با منطقه آزاد؛ گفت: اواخر شهريور و اوايل مهرماه تقريباً جزء پرکارترين ماه هاي سال است، دليل آن هم ثبت نام جديدالورودهاست.

وی ادامه داد: اما علي رغم اينکه حجم کار بالاست و همه هم دوست دارند کارشان زود راه بيفتد؛ برخي با صبر و حوصله به تکميل پرونده مي پرداختند که واقعا جاي تقدير و تشکر دارد که اينقدر موقعيت ما را درک مي کنند.

با دیدن بغض دانشجویان جدیدالورود به یاد اولین روز مدرسه می‌افتم

يکي ديگر از کارمندان دانشگاه در گفت‌وگو با منطقه آزاد؛ به حضور خانواده ها در روز ثبت نام و اولين روز دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور برخي خانواده ها با اسباب تفريحي و بغضي که در گلوي دانشجويان سال اولي است ما را ياد سال اول ابتدايي مي اندازد.

وی افزود: البته حضور خانواده ها در اين روز خالي از حسن نيست و به نوعي براي فرزندانشان دلگرمي است. ولي خوب است خانواده ها اين لحظات را ثبت کنند تا در آخرين روزهاي فارغ التحصيلي که يک انسان مقاوم به شرايط سخت را از محيط آموزشي تحويل مي گيرند يادآور يک خاطره بعضاً پرخنده برايشان باشد.

انتهاي پيام1026ج/920م


کد مطلب: 35958

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35958/خاطرات-تلخ-شيرين-کارمندان-دانشگاه-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir