:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - برگزاری نخستین نشست فصلی سال ۹۷ مربیان ادبی در شهرکرد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نخستین نشست فصلی سال ۹۷ مربیان ادبی در شهرکرد

12 خرداد 1397 ساعت 10:47

نخستین نشست فصلی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با محوریت تبیین برنامه های سال ۹۷ تشکیل شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نخستین نشست فصلی مربیان ادبی کانون با حضور مربیان ادبی استان، کارشناسان ستادی و معاونت اداری مالی، فرهنگی برگزار شد.

در این نشست طرح‌های خلاق و کارگاه‌های ادبی شعر و داستان مربیان ادبی بررسی و تحلیل شد و راهکارهایی جدید برای برگزاری این کلاس‌ها به مجریان این طرح‌ها پیشنهاد شد.

تحلیل آماری کارگاه‌های ادبی و پیش‌بینی حضور اعضای فعال در این کارگاه‌ها از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این نشست محسوب می‌شد.

در این نشست برنامه‌های یکساله مربیان ادبی اعلام و برنامه‌ریزی‌های متناسب برای عملی کردن و اجرای این برنامه‌ها پیش‌بینی شد.

برسی انتظارات ستاد و مراکز از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ادبی در سال ۹۷ از دیگر بخش‌های مورد بررسی در این نشست بود که به صورت مجزا تحلیل شد.

گفتنی است بخش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری ۱۱ نیروی ادبی در ۱۷ مرکز فرهنگی هنری ثابت و ۱۲ روستا در بخش مکاتبه‌ای سالانه بیش از ۵ هزار کودک و نوجوان را تحت پوشش فعالیت‌های ادبی خود قرار داده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39396

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39396/برگزاری-نخستین-نشست-فصلی-سال-۹۷-مربیان-ادبی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir