کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستاي طرح اوقات فراغت :

تمايل خانواده ها به ثبت نام کودکان و نوجوانان خود در کانون هاي مساجد

11 تير 1397 ساعت 12:10

مسئول دبير خانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري گفت: بيشتر خانواده ها تمايل دارند فرزندان خود را در مکان هايي ثبت نام کنند که اثر گذاري بيشتري دارد به همين خاطر اکثرا" مساجد را براي ثبت نام اوقات فراغت فرزندان خود انتخاب مي کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام مراد يوسفي مسئول دبير خانه کانون هاي فرهنگي مساجد استان چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه با اشاره به اينکه اوقات فراغت هر ساله در تابستان در پايگاه هاي مختلف برگزار مي شود اظهار کرد: بايد نسبت به برنامه ريزي اوقات فراغت اقداماتي انجام شود که در سال جاري طرح را شروع کرديم و در کليه شهرستان ها جلساتي در اين خصوص گرفته شد.

وي با اشاره به اينکه ۶۰ درصد کانون ها در مساجد روستايي ما هستند بيان داشت: روستاهاي ما از امکانات فرهنگي کمتري برخوردار هستند و به همين خاطر طرح اوقات فراغت را بيشتر در کانون مساجد روستا ها برگزار کرديم تا از اين ظرفيت بتوانند بهره مند شوند.

حجت السلام يوسفي ادامه داد: براي طرح اوقات فراغت از ظرفيت همه دستگاه ها و خدمات کتابخانه ها در مساجد استفاده مي کنيم .

وي با اذعان بر اينکه خانواده ها بيشتر دوست دارند فرزندان خود را در کلاس هايي ثبت نام کنند که اثر گذار نيز باشد عنوان کرد: اکثر خانواده ها بهترين مکان براي گذراندن اوقات فراغت فرزندان خود را مساجد انتخاب مي کنند و ما نيز تلاش خود را خواهيم کرد که خدمات خوبي را به آن ها ارائه دهيم.

حجت السلام يوسفي با بيان اينکه براي هر کانوني حداقل ۳ کلاس را پيش بيني کرده ايم عنوان کرد: بالاي ۱۲۰۰ کلاس براي اجراي طرح اقات فراغت در اين استان در نظر گرفته شده است.

وي يادآور شد: در خارج از استان نيز در شهرهاي مشهد و شيراز مکان هايي را در نظر گرفته ايم براي افرادي که به اردوهاي زيارتي و سياحتي مي روند.

وي با اذعان بر اينکه بيشتر کلاس ها فرهنگي – مذهبي هستند بيان داشت: ما همه تلاش خود را کرده ايم که از افراد شهريه نگيرم و يا شهريه بسيار پاييني دريافت شود که کودکان و نوجوانان بيشتري جذب کلاس هاي ما در مساجد شوند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39666

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39666/تمايل-خانواده-ثبت-نام-کودکان-نوجوانان-خود-کانون-هاي-مساجد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir