کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور:

دولت بايد اطلاع رساني در مورد اقدامات و فعاليت‌هاي خود در جامعه داشته باشد

7 شهريور 1396 ساعت 9:27

معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينکه انقلاب اسلامي يک انقلاب فکري و مکتبي است، گفت: بايد اطلاع رساني در مورد اقدامات و پروژه ها و... توسط دولت در جامعه صورت گيرد.


به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، مهدي ايزدي که به همراه معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران به نمايندگي از هيئت دولت به استان چهارمحال و بختياري سفر کرده است و با همراهي مسئولان محلي در سفر به شهرستان سامان ۱۸ پروژه عمراني را افتتاح کرد و با حضور در جلسه شوراي اداري اين شهرستان گفت: جمهوري اسلامي با خواست،حمايت و پشتيباني مردم به وجود آمده و همه مسئولان بايد به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: هفته دولت بهانه‌اي است که مسئولين عملکرد خود را به صورت صادقانه و شفاف بيان کنند تا مردم به عنوان پشتوانه‌هاي نظام در جريان برنامه‌ها، اقدامات و فعاليت‌ها قرار گيرند.

ايزدي با بيان اينکه در دولت يازدهم دو مشکل اساسي وجود داشت که اميددوريم در دولت دوازدهم اين مشکلات بر طرف شود، بيان داشت: مشکلات دولت يازدهم يکي عدم اطلاع رساني در مورد پروژه ها و ديگر نقيصه دولت دفاع نکردن از عملکردهاي خود بوده است.

معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران با تأکيد بر ضرورت تقويت اطلاع رساني در مورد اقدامات دولت ادامه داد: انقلاب اسلامي يک انقلاب فکري و مکتبي است و با توجه به همين اعتقادات، شهيدان زيادي تقديم انقلاب و نظام اسلامي شده است، به عنوان مثال در دوران دفاع مقدس فرهنگ ايثار و شهادت چنان در جامعه پررونق بود که فرهنگ وابستگي را از بين برد و پشتوانه همه ما اعتقادات و توجه به فرهنگ ايثار و شهادت است.

وي با اشاره به شرايط فعلي جامعه ايثارگري اظهار داشت: اکثر والدين شهدا که.لت سن دارند و خواسته بنياد از مسئولان در همه سطوح اين است که با جان و دل به ديدار خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران بروند و آنها را تکريم کنند چراکه خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران ولي نعمت همه مسئولان و مردم هستند.

گفتني است در پايان اين نشست نام گذاري آزاد راه شهرکرد- سامان -تيران به نام سرلشکر خلبان اکبري تنها شهيد خلبان مفقودالاثر استان چهارمحال و بختياري به تصويب رسيد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 35976

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35976/دولت-بايد-اطلاع-رساني-مورد-اقدامات-فعاليت-هاي-خود-جامعه-داشته-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir