کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام پدر شهيد مدافع حرم "عليرضا جيلان":

فرزندم به آرزوي خود رسيد/امروز سربلندتر از هميشه هستم

1 آذر 1396 ساعت 10:31

مردم عزيز، دوستان و آشنايان بدانيد و باور داشته باشيد امروز سربلندتر از هميشه در پيشگاه خداوند متعال قرار دارم و به وجود فرزندي صالح و رشيد همچون عليرضاي شهيدم افتخار ميکنم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، پدر شهيد مدافع حرم "عليرضا جيلان" پيامي منتشر کرده است که متن آن بدين شرح است:

به نام عشق به نام مدافعان حرم
سرم فداي امام مدافعان حرم
اگرچه قسمت من نيست تاحرم بروم
بخوان مرا تو غلام مدافعان حرم

سلام بر سرور و سالار شهيدان و درود بر پير جماران امام راحل عظيم الشان و شهداي مدافع حرم و شهداي انقلاب اسلامي ايران به ويژه برادر شهيدم.

سلام گرم وصميمانه حقيرتقديم به ولي امر مسلمين جهان رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي)، مسلمانان سراسر جهان، مردم شهيدپرور انقلاب اسلامي ايران و استان چهارمحال و بختياري و همشهريان ولايتمدارم در شهرستان بروجن.

اينک که به همت مجاهدان غيور اسلام و رشادت و جانفشاني رزمندگان دلاور مدافع حرم ريشه منحوس داعشيان خشکيد و عراق و سوريه از شر اين حيوانات انسان نما رهايي يافت اين عزت و اين ظفر الهي را به پيشگاه امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامي، مردمان ظلم ديده و شهيد داده اين سرزمين هاي اسلامي، خانواده هاي شهداي مدافع حرم و به ويژه سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سليماني عزيز تبريک عرض مي نمايم.

خداوند را شاکرم که بار ديگر خانواده ما را مفتخر به داشتن شهيدي نمود که همنام برادر شهيدم بود و با رشادت تمام در اين ميدان حاضر شد و باغيرت بسيجي و اراده اي پولادين پا پس نگذاشت تا به خواسته هميشگي خود يعني شهادت در راه آل الله و دفاع از حريم عمه سادات و فدا شدن در مسير امر ولايت مطلقه فقيه نائل آمد و با خون خود درخت تنومد اسلام را آبياري نمود.

مردم عزيز، دوستان و آشنايان و کسانيکه که پيام مرا دريافت ميکنيد بدانيد و باور داشته باشيد امروز سربلندتر از هميشه در پيشگاه خداوند متعال قرار دارم و به وجود فرزندي صالح و رشيد همچون عليرضاي شهيدم افتخار ميکنم و از شما ميخواهم راه همه شهدا به ويژه شهداي مظلوم مدافع حرم و فرزند شهيدم را با شدت و جديت ادامه دهيد.

خواهران بزرگوارم بدانيد شهيدمان به عفاف و حجاب فاطمي تاکيد داشت و اين مطلب را يکي از دغدغه ها و وصاياي خودقرار داد. برادران و خواهران بدانيد ايشان تاآخرين لحظه باانديشه ناب بسيجي خود تاکيد بر اطاعت محض از ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مدظله العالي) داشت و خود را فدايي ولايت و سرباز ولايت مي ناميد. پس اگر ذره اي دوستي پسر شهيدم را در دل داريد يا به راه او اعتقادداريد اين دو خواسته مقدس او را فراموش نکنيد.

بعضي از دوستان و آشنايان که مرا مي شناسند و بااندک بيماري من آشنا هستند ونگران حال من مي باشند، ضمن قدرداني از اين لطف بيکران اين عزيزان اعلام ميکنم هرچند غم از دست دادن فرزند ارشد و پسري همچون عليرضاي عزيزم سخت و جانکاه است اما به مشيت الهي سرتسليم فرود آورده و شهادت را فوزي عظيم ميدانم و خداي متعال را شاکرم که فرزندم به آرزوي هميشگي خود رسيد و بابت اين حسن عاقبتش خداوند متعال راسپاسگذارم.

به فضل الهي در اولين فرصت و بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده پيکر مطهر ايشان به بروجن منتقل خواهد شد و باحضور پرشور شما مردم شهيد پرور و انقلابي و ولايتمدار تشييع و درجوار عموي شهيدش درگلزار مطهر شهداي شهر بروجن به خاک سپرده خواهد شد.

فراموش نکنيم که حضور پرشور همه ما دراين مراسمات حرفها بادوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد. اين حضور به معني پيمان ناگسستني مردم شهيدپرور با آرمان هاي امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران خواهد بود و نور اميدي در دل عاشقان اين مسير و خاري در چشم دشمنان اسلام و ولايت فقيه خواهد بود.

براي همه دلسوزان نظام مقدس جمهوري اسلامي، مجاهدان و رزمندگان اسلام و در راس همه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) آرزوي سلامتي، توفيق و عزت روزافزون و براي شهداي گلگون کفن انقلاب اسلامي ايران به ويژه شهداي مظلوم مدافع حرم همنشيني باسيد و سالار شهيدان را از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم..

غفرالله لنا و لکم.

مصطفي جيلان بروجني

پدر شهيد مدافع حرم کربلايي حاج عليرضا جيلان بروجني

۱ آذرماه ۱۳۹۶

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 37226

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37226/فرزندم-آرزوي-خود-رسيد-امروز-سربلندتر-هميشه-هستم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir