کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل:

دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است

19 مرداد 1397 ساعت 17:04

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حمید بهرامی امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به آیه ۲۱ سوره روم "وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ" (از آیات ونشانه های خداونداین است که از جنس خودتان همسرانی برای شما آفریند تادرکنار آنها آرامش یابید ودرمیان شما مودت ورحمت قرار داد دراین امور نشانه هایی است برای افرادی که تفکرکنند) گفت: در نظام الهی وفرهنگ قرآنی هدف اصلی ازدواج وتشکیل خانواده ،رسیدن به آرامش روان وآسایش خاطر ،پیمودن ورسیدن به طریق رشد وشکوفایی،ونیل به کمالات انسانی وتقرب به ذات خداوند تبارک وتعالی است.

حجت الاسلام بهرامی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س)در اول ذی الحجه اظهار کرد:این ازدواج یکی از مهمترین اتفاقات در تاریخ اسلام برای مسلمانان است به همین دلیل این روز در تقویم به نام روز ازدواج نام گذاری شده است.

وی افزود: ازدواج نخستین امام شیعیان با برترین بانوی عالم در کمال سادگی و با کمترین مهریه صورت گرفت و این موضوع می تواند الگوی خوبی برای ازدواج دختران و پسران در جامعه کنونی ما باشد و دوام ازدواج آنها را تضمین کند.

دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: بعد از مرگ مامون، به علت بدگویی اطرافیان، به دستور معتصم، امام جواد(ع) در بغداد زندانی شد و طبق روایت‌های متفاوت در نهایت به دست یکی از اطرافیان معتصم به شهادت رسید.

حجت الاسلام بهرامی افزود: در بیانی از امام جواد(ع) آمده است گریه زیاد، زینت ترس از پروردگار است، کم خوابی و طمع نداشتن، زینت قناعت محسوب می‌شود، منت نگذاشتن، زینت کارهای خوب به شمار می‌رود و خضوع و خشوع در نماز هم زینت نماز است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به پیشنهاد جدید ترامپ برای مذاکره با ایران افزود: دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است.

بهرامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مذاکره باآمریکا خسارت محض است حداقل درشرایط کنونی افزود:فرمایش رهبر انقلاب اسلامی فصل الخطاب همه مسئولین است و باید هوشیار باشند و این مذاکره را رد کنند.

امام جمعه موقت شهر اردل با اشاره به ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت افزود:جنگ سی وسه روزه حزب الله لبنان بارژیم صهیونیستی نبرد حق وباطل،نبردنیروهای غیبی باشیطان تعبیر شده است دارای ابعادی است که هر چه از تاریخ آن می گذرد بیشترمی توان به ابعادآن پی برد ودستاوردهای این جنگ عبارتنداز از بین رفتن ایده شکست ناپذیری صهیونیستها ،بازیگری وظهور مقاومت به عنوان نیروی تاثیرگذار،از بین رفتن محاسبات رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا،وحشت صهیونیست ها از تحرکات جبهه مقاومت.

انتهای پیام/۵۷۰ه


کد مطلب: 40015

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40015/دولت-آمریکا-طرح-مذاکره-دنبال-یک-بازی-پیچیده-وشطرنجی-جهت-مهار-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir