کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرکرد خبر داد

فعالیت ۵۸ مبلغه دینی در شهرستان شهرکرد

13 بهمن 1394 ساعت 11:36

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرکرد گفت: ۵۸ مبلغه دینی در شهرستان شهرکرد فعالیت‌های فرهنگی و دینی انجام می‌دهند که باحضور در مساجد، حسینیه‌ها و روضه‌های خانگی این شهرستان به تبیین معارف قرآن و اهل‌بیت می پردازند.


به گزارش جهانبین نیوز، اصغر مظفری کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: ۵۸ مبلغه دینی در شهرستان شهرکرد فعالیت‌های فرهنگی و دینی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه این مبلغه‌ها با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و روضه‌های خانگی این شهرستان به تبیین معارف قرآن و اهل‌بیت می پردازند اضافه کرد: ترویج فرهنگ اهل بیت (ع)، گسترش فرهنگ قرآنی، بیان احکام و پاسخ‌گویی به شبهات دینی از جمله وظایف مبلغات اعزامی است.

گفتنی است، شهرستان شهرکرد با جمعیت ۲۸۰ هزار نفر به‌عنوان بزرگترین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری از نظر جمعیت به شمار می‌رود.

نمایشگاه تارنمای انقلاب در شهرکرد برگزار شد

به گزارش جهانبین نیوز به مناسبت دهه فجر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد نمایشگاه تارنمای انقلاب برپا کرد.

در این نمایشگاه پوسترهایی نصب شده که موضوع آن‌ها روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

در یکی از این پوسترها به روایت‌های حفاظت از امام (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ اشاره شده که آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از اعضای شورای انقلاب در این‌باره می‌گوید:

این مسئله (بازگشت امام) بررسی شد و به نظر شورای انقلاب رسید که اگر بشود که امام حداقل سفرش را یکی دو روز به تأخیر بیندازد بهتر است، دقیقاً یادم نیست همه‌ اعضا یا اکثریت رأی دادند.

با پاریس تماس گرفتیم که امام اجازه بدهند یکی دو نفر از شورای انقلاب در آنجا خدمت ایشان برسند، بعد صحبت شد که دو نفر بروند، افرادی هم معین شدند و قرار شد بروند، ولی بعدازظهر خبر رسید که از مقر امام تماس گرفته‌اند و امام اجازه حرکت نداده و گفته‌اند نمی‌خواهد کسی بیاید.

همچنین در ادامه متن پوسترنوشته شده، مهم‌ترین مسئولیت کمیته‌ استقبال از امام خمینی (ره) حفاظت از جان امام پس از ورود به کشور تا ورود به مدرسه‌ رفاه بود.

گویا گروهی در نوفل لوشاتو با پیشنهاد دکتر یزدی، پیشنهاد می‌دهند که این امر به مجاهدین خلق (منافقین) سپرده شود، اما باز هم با مخالفت شهید آیت‌الله مطهری به ‌عنوان رئیس کمیته‌ استقبال، محسن رفیق‌دوست و شهید محمد بروجردی مسئول امنیت روبه‌رو می‌شوند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۲ بهمن در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برپا شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27155

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27155/فعالیت-۵۸-مبلغه-دینی-شهرستان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir