کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

برداشتن موانع ورود افراد به بهشت یک اجبار است

9 خرداد 1393 ساعت 16:09

عده ای که مغالطه می کنند و می گویند بهشت رفتن اجباری نیست باید بدانند که مبارزه با فساد، نشریات مفسد و افکار انحرافی یک اجبار است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه راه برای بهشت رفتن مردم در نظام مجموری اسلامی هموار است، گفت: عده ای که مغالطه می کنند و می گویند بهشت رفتن اجباری نیست باید بدانند که مبارزه با فساد، نشریات مفسد و افکار انحرافی یک اجبار است.

وی افزود: این در حالی است که در امور فردی افراد مثل نماز خواندن اجباری نیست و این افراد تنها در برابر خداوند باید پاسخگو باشند.

نکونام با بزرگداشت 14 خرداد روز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام راحل با انقلاب تاریخی خود به ملت ایران عزت داد و امت مسلمان را به سوی هدایت و رستگاری رهنمون ساخت.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی نه تنها در داخل بلکه در جهان دارای اقتدار و عزت است و از این طریق منجر به هراس استکبار شده است.

نکونام در ادامه ماه مبارک شعبان را ظرفیت عظیم ولایت مداری و ولایت پذیری دانست و گفت: ضروری است تا مومنان از ین ظرفیت و فضایل بالای ماه شعبان بهره برداری کنند.

 وی بیان اینکه امام جمعه منصوب کسی نیست، افزود: امام جمعه تنها منصوب دین است و باید مطابق با شاخص های دین سخن بگوید.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14825

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14825/برداشتن-موانع-ورود-افراد-بهشت-یک-اجبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir