کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراحل قانونی تحویل اجساد سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است

22 اسفند 1396 ساعت 8:23

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می شود.


به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از بام ایران خبر ؛  اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری  شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از اطلاع از سقوط هواپیمای شخصی ترکیه تمام امکانات امدادی استان تجهیز و شناسایی اجساد آغاز شد.

 وی ادامه داد: پس از ساعت ها تلاش صبح امروز تمام ۱۱ سرنشین هواپیما پیدا شد و با استفاده از بالگرد به دامنه کوه «هلن» انتقال و سپس به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

 عباسی با اشاره به حضور خانواده های جانباختگان و کارشناسان فنی کشور ترکیه در استان تصریح کرد: سعی شد با حضور در بین خانواده جانباختگان از آنها دلجویی شود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش نیروهای محلی، تیم های امدادی، عوامل انتظامی و خبرنگاران، افزود: وحدت و جدیت خوبی در بین عوامل استان حاکم بود و سبب شد تا عملیات جست و جو و انتقال اجساد با موفقیت انجام گیرد.

 ۱۱ قربانی حادثه سقوط هواپیمای شخصی پس از ۱۵ ساعت عملیات امداد و نجات پیش از ظهر امروز در منطقه صعب العبور کوههای «هلن» شهرستان کیار در این استان پیدا شد.

 عملیات امداد و نجات این حادثه با کمک ۸۰ نیروی امدادی و انتظامی، ۲۰ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه آمبولانس انجام شد.

 همچنین صبح امروز تعدادی از خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای برای انجام تشریفات قانونی و انتقال اجساد همراه با معاون سفیر این کشور و یک گروه ۸ نفره فنی هواپیمایی برای بررسی حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای وارد فرودگاه شهرکرد شدند.

انتهای پیام/530ب


کد مطلب: 38865

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38865/مراحل-قانونی-تحویل-اجساد-سقوط-هواپیمای-ترک-حال-انجام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir