کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

باید جشنواره کتابخوانی رضوی محمل انس بیش از پیش کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخانه باشد

2 تير 1397 ساعت 11:21

مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تلاش می کنیم جشنواره کتابخوانی رضوی محمل انس بیش از پیش کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخانه باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: استقبال خوب مردم استان به ویژه کودکان و نوجوانان از جشنواره سال گذشته سبب شد تا ۲۴ هزار شرکت کننده در این رویداد با یکدیگر به رقابت بپردازند و شاهد رشد کمی و کیفی جشنواره باشیم.

وی ادامه داد: بی شک تعامل و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش موثری در مشارکت جویی کودکان داشته و انتظار می رود امسال نیز با هم افزایی و همکاری دستگاه های فرهنگی شاهد استقبال گسترده و پرشور هم استانی در جشنواره باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اظهار کرد: اجرای مشترک برنامه ها و هم افزایی و تعامل سازنده همواره نقش موثری در پیشبرد امور داشته است.

فرزاد رحیمی، بهره گیری از ظرفیت کودکان را بهترین اقدام در راستای مشارکت جویی آنها در برنامه های فرهنگی دانست و گفت: برای علاقمند کردن کودکان به امر کتابخوانی و یا تبیین فرهنگ و معارف دین در میان این قشر ضروری است تا آنها در برنامه ها و رویدادهای فرهنگی هنری مشارکت داد.

وی تصریح کرد: هدایت کودکان و نوجوانان به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی می تواند دستاوردهای بسیار خوبی هم در تشویق آنها به امر کتابخوانی و هم ترویج فرهنگ ناب رضوی داشته باشد.

گفتنی است شرکت کنندگان می توانند با تهیه پاسخنامه های جشنواره و تحویل آن به یکی از کتابخانه های عمومی استان و یا به شکل مجازی از طریق مراجعه به سایت razavi.iranpl.i در این مسابقه شرکت کنند.

در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در حدود ۲۴ هزار نفر از استان چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.

جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39585

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39585/باید-جشنواره-کتابخوانی-رضوی-محمل-انس-بیش-پیش-کودکان-نوجوانان-کتاب-کتابخانه-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir