کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری

تامین امنیت ایام نوروز توسط ۴۳۰ گشت خودرویی، موتورسوار و پاس پیاده در شبانه‌روز

20 اسفند 1396 ساعت 11:43

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمادگی ۱۷ ایستگاه انتظامی نوروزی برای پوشش اتتطامی و ترافیکی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و... گفت: ۴۳۰ گشت خودرویی، موتورسوار و پاس پیاده در یک شبانه‌روز در استان در جهت تامین امنیت فعال خواهند بود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال ۹۶ برای این استان ازنظر امنیتی سال قابل قبولی بوده و از نظر امنیتی داشتیم.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی، برگزاری انتخابات، تعطیلات تابستانی، بازگشایی مدارس، ایام دهه محرم، آشوب‌های اخیر و... گفت: سال ۹۶ سال پرکاری برای نیروی انتظامی بود و نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری توانست به‌خوبی امنیت را تامین کند.

سردار غلامزاده با اشاره به اقدامات قابل قبول نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری یادآور شد: در این زمینه شاهد کاهش کیف‌قاپی‌، سرقت مسلحانه و... هستیم.

وی به انهدام ۲۰ باند سارقین و دستگیری تعداد زیادی از سارقان، کاهش چشمگیر جرائم خشنی چون سرقت مسلحانه و... اشاره و افزود: ۸۰ درصد از پرونده‌ها در پلیس فتا منجربه کشف شد و در این راستا باندهای کلاهبرداری شناسایی و کشف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام ۲۶ باند تهیه، حمل و توزیع موادمخدر با کشف ۲ تن و ۱۸۰ کیلوگرم موادمخدر، برخورد با خورده ‌فروشان و پاکسازی محلات آلوده خبر داد و گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر از برنامه‌های مستمر نیروی انتظامی است، همچنین در بحث ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان در چهارراه‌ها همکاری لازم را با سازمان‌های مرتبط دارد.

وی بیان داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در حوزه‌های مختلف در سطح استان بصورت قابل قبولی انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۳۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در سراسر این استان خبر داد و گفت: ۱۹۰ هزار مواد مترقه در این مدت کشف شده است.

سردار غلامزاده با اشاره به سامانه ۱۹۷ برای اعلام نظر مردم درخصوص عملکرد نیروی انتظامی افزود: امسال نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش تماس داشتیم که ۳۰ درصد افزایش تقدیر از عملکرد و ۲ درصد افزایش انتقادات داریم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ما با برگزاری برنامه در چهارشنبه آخر سال درصورتی که به امنیت مردم تعرض نداشته باشد و باعث سلب آسایش مردم نشود مخالفت نداریم، اما با متخلفان و افراد مخل امنیت برخورد شده و متخلفان تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

سردار غلامزاده تاکید کرد: سیاست نیروی انتظامی بر برگزای برنامه‌های چهارشنبه‌سوری بصورت محله‌محور است.

وی شعار نیروی انتظامی را "آرامش بهاری با نظم و امنیت" بیان و عنوان داشت: همه برنامه‌ریزی‌ها برای تامین امنیت انجام شده اما باید خود مردم هم برای این تامین امنیت همکاری داشته باشند.

غلامزاده با اشاره به آمادگی ۱۷ ایستگاه انتظامی نوروزی برای پوشش اتتطامی و ترافیکی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و... تاکید کرد: ۴۳۰ گشت خودرویی، موتورسوار و پاس پیاده در یک شبانه‌روز در استان در جهت تامین امنیت فعال خواهند بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 38829

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38829/تامین-امنیت-ایام-نوروز-توسط-۴۳۰-گشت-خودرویی-موتورسوار-پاس-پیاده-شبانه-روز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir