کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور

آزمون نظام مهندسي ساختمان در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد

1 آبان 1396 ساعت 10:21

همزمان با سراسر کشور، آزمون نظام مهندسي ساختمان سال ۱۳۹۶ با شرکت دو هزار و ۴۰ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ همزمان با سراسر کشور، آزمون نظام مهندسي ساختمان سال ۱۳۹۶ با شرکت دو هزار و ۴۰ داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.

اين آزمون در چهار نوبت صبح و بعدازظهر روز‌هاي پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهر ماه جاري و در رشته‌هاي نقشه برداري، عمران، تأسيسات، معماري و شهرسازي در مقاطع کارداني و کارشناسي و در رشته هاي تأسيسات برقي و مکانيکي در مقطع کارداني برگزار گرديد.

نجفي يکي از شرکت کنندگان در اين آزمون در مصاحبه اختصاصي با منطقه آزاد گفت: سوالات آزمون دشوار بود و در بازه زماني اعطايي واقعا پاسخ دادن به سوالات کار دشواري بود. تعدادي از سوالات با رشته هاي تخصصي خود همخواني نداشتند و از لحاظ انتخاب سوالات از کتب منبع بودجه بندي در بخشي از منابع متمرکز بود.

نجفي با اشاره به مجاز بودن استفاده از کتاب در جلسه آزمون افزود: يکي از مشکلات موجود اين بود که حجم منابع بسيار بالا بود ولي زمان آزمون محدود بود؛ لذا اين مشکل دليلي شد تا بخش زيادي از شرکت کنندگان نتوانند در زمان آزمون تعداد سوالات بيشتري را پاسخ دهند يا حتي به تمام سوالات پاسخ دهند.

زير شاخه و گرايش هاي اين آزمون شامل نظارت، اجرا و محاسبات بود.

نتايج آزمون نظام مهندسي ساختمان حداکثر تا سه ماه آينده از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني sanjesh.org اعلام خواهد شد که براي قبول شدگان در اين آزمون پس از تکميل مدارک مورد نياز، پروانه اشتغال به کار صادر مي‌شود.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 36669

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36669/آزمون-نظام-مهندسي-ساختمان-دانشگاه-آزاد-شهرکرد-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir