کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت ۵۷۰ دانش‌آموز در طرح کانون مدرسه در چهارمحال و بختیاری

1 خرداد 1396 ساعت 8:37

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: پنج مدرسه با ۵۷۰ دانش‌آموز در طرح کانون مدرسه در این مرکز حضور داشتند.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در حاشیه جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه در این مرکز در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه طرح کانون و مدرسه باهدف جذب و پایدارسازی اعضا و معرفی کانون و فعالیت‌های آنان در طول سال ۹۵ اجرا شد اظهار کرد: این طرح یک طرح سراسری است که هم زمان توسط کلیه مراکز در کشور اجرا شد.

رحیمی اضافه کرد: استقبال مدارس از این طرح بسیار خوب ارزیابی شد و پنج مدرسه با ۵۷۰ دانش‌آموز در این طرح حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های اجرا شده در این طرح را مبتنی‌بر کتب درسی هدیه‌های آسمانی، مطالعات، علوم و بخوانیم و بنویسیم و... نام برد و افزود: شیوه کار در این طرح طبق هماهنگی مربیان کانون و معلمین مدرسه درس برای دانش آموزان تدریس می‌شود و سپس مربیان براساس محتوای آموزشی و در چارچوب فعالیت‌ها و امکانات موجود به تکمیل مبحث درسی می‌پردازند و با شیوه‌ها و تکنیک‌های خلاق کارآمد روند آموزش و یادگیری را تسهیل می‌نمایند.

وی اضافه کرد: این طرح به صورت دوطرفه اجرا می‌شود به این صورت که هم دانش‌آموزان مدارس در مرکز و هم به تناوب و به صورت برنامه از پیش تعیین شده همکاران در مدارس حضور و به ارائه فعالیت پرداختند.

در این آئین که معاونین محترم اداری مالی و فرهنگی کانون استان و جمعی از همکاران و معلمان شرکت‌کننده در طرح حضور داشتند نمایشگاهی از کلیه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی انجام شده در طول طرح کانون و مدرسه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 34599

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34599/شرکت-۵۷۰-دانش-آموز-طرح-کانون-مدرسه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir