کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

طرح "هر کانون یک نهالستان" در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود/پیش‌بینی کشت 1000 نهال در این طرح

20 آبان 1396 ساعت 8:29

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح هر کانون یک نهالستان در مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار نهال و بذر در کانون توسط اعضا کاشته شود.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اجرای طرح هر کانون یک نهالستان در مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد و اظهار کرد: تفاهم نامه منعقد شده میان اداره کل منابع طبیعی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانازجمله اقدامات مشترک میان این دو ارگان محسوب می شود که از نیمه دوم آبان ۹۶ اجرا و تا هفته منابع طبیعی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح ازجمله طرح های محیط زیست استان در راستای حفاظت از عرصه های جنگلی نیز پیش‌بینی شده است افزود: کودکان و نوجوانان اعضای کانون نیز در این طرح شرکت خواهند کرد و در پایان نهال‌هایی که خود پرورش داده اند را به زمین پاکی که با مراقبت هایشان برای خود ساخته اند تقدیم می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه این طرح با عنوان هر مدرسه یک نهالستان در مدارس استان اجرا شده است افزود: با ورود اعضای کانون به مشارکت در این طرح عنوان آن به هر کانون، یک نهالستان تغییر یافته و پیش بینی می شود بیش از ۱یک هزار نهال و بذر در کانون توسط اعضا کاشته شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، برای هر عضو در کانون گلدانی برای کاشت نهال یا بذر در نظر گرفته می‌شود و هر عضو اقدام به کاشت یک نهال یا یک بذر می‌کند که وظیفه نگه‌داری و حفاظت از آن بر عهده همان دانش‌آموز و اولیا آنها خواهد بود و آن درخت به نام همان دانش‌آموز شناسنامه‌دار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37037/طرح-کانون-یک-نهالستان-چهارمحال-بختیاری-اجرا-می-شود-پیش-بینی-کشت-1000-نهال-این

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir