کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد

مامور قلابي در دام پليس چهارمحال و بختياري

17 بهمن 1396 ساعت 10:23

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از دستگيري مامور قلابي و دو نفر از هم دستانش توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شهركرد، خبر داد.


سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر اينكه فردي كه خود را مامور پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرده قصد بازرسي از منزل وي را دارد موضوع در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي بخش لاران قرار گرفت.

وی خاطرنشان كرد: پس از هماهنگي با مقام قضائي ماموران فرد مورد نظر و دو نفر از هم دستانش را شناسايي و خودروي آنان متوقف که احدي از آنها خود را از ماموران پليس مبارزه با موادمخدر معرفي كرد و اعلام داشت در کلانتري ۱۶ منظريه مشغول به خدمت است.


سردار غلامزاده بیان داشت: با توجه به استعلام به عمل آمده مشخص شد نامبردگان جعل عنوان كرده اند و از آنان تصاوير بسيار زيادي از جمله عکس سرتيپي، عکس سرهنگي با خودروي فرماندهي ، عکس با مقامات لشکري و کشوري، چندين تصوير با لباس گروهک تروريستي داعش و کارت شناسايي داعش، پاسپورت کشور عراق ، چندين حکم ورود به منزل و مخفيگاه و جلب، چندين نامه آرم دار ناجا از کلانتري هاي مختلف ازجمله ۱۶ منظريه و کلانتري اصفهان و... کشف شد.


فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمين به مراجع قضايي گفت: همه ماموران دولتي در زمان اجراي ماموريت هاي خود در صورت در خواست شهروندان و حتي بدون درخواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسايي خود هستند ليکن ماموران قلابي به راههاي مختلف از ارائه کارت شناسايي و يا حکم قضايي طفره و در صورت جعل آن نيز فرصت مطالعه دقيق کارت و يا حکم را از قربانيان خود مي گيرند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 38397

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38397/مامور-قلابي-دام-پليس-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir