کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

آغاز طرح نوروزی نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی درچهارمحال و بختیاری

24 اسفند 1395 ساعت 8:53

مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به درپیش بودن ایام نوروز و ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، طرح ویژه نوروزی نظارت بر فرآورده های خام دامی از روز ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردین سال ۹۶ در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.


 دکتر عبدالمحمد نجاتی مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، گفت: با توجه به اهمیت سلامت فراورده های خام دامی در ایام نوروز،و با هدف اطمینان از رعایت اصول بهداشتی در امر تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی ۹ اکیپ های ثابت و ۱۳ اکیپ سیار نظارتی بهداشتی دامپزشکی در مرکز استان و شبکه های دامپزشکی شهرستان ه نظارت های بهداشتی بر محصولات دامی را به عهده دارند.

 وی گفت: این طرح از  اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه، در ایام تعطیل و غیر تعطیل و ساعات غیر اداری اقدام به نظارت و بازرسی از رستوران ها، مراکز عرضه گوشت قرمز، مرغ و ماهی فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، کشتارگاه ها و ... می نمایند.

نجاتی گفت: این طرح در ایام تعطیل و غیر تعطیل به مدت ۲۰ روز با حضور بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل بازرس، (کارشناس و دکتر دامپزشک) انجام می شود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 33707

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33707/آغاز-طرح-نوروزی-نظارت-عرضه-فرآورده-های-خام-دامی-درچهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir